Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:48:40 GMT

حمایت تهیه کننده «لاتاری»از «به وقت شام» +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۲۲۳۳

حمایت تهیه کننده «لاتاری»از «به وقت شام» +فیلم

‍‍‍‍‍‍

ما که ادعای رقابت با هیچ کدام از فیلم های اکران نوروز را نداریم و اومدیم که در این ایام با همه ی فیلم ها رفاقت کنیم و امید داریم که این رفاقت عید خوبی را برای سینمای ایران رقم بزنه.

به گزارش مشرق، «محمود رضوی» تهیه کننده فیلم لاتاری در پستی اینستاگرامی به حمایت از فیلم به وقت شام  ساخته حاتمی کیا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 این روزها رقابت تنگاتنگی در سینماها بین لاتاری و فیلم به وقت شام در جریان است، بعضی روزها لاتاری در رده دوم جدول فروش قرار میگیرد و گاهی به وقت شام.

ما که ادعای  رقابت با هیچ کدام از فیلم های اکران نوروز را نداریم و اومدیم که در این ایام با همه ی فیلم ها  رفاقت کنیم و امید داریم که این رفاقت عید خوبی را برای  سینمای ایران رقم بزنه.

از همه عزیزانی که  سینما را در برنامه نوروزی خودشون قرار دادن دعوت میکنم به تماشای فیلم سینمایی  به وقت شام آخرین ساخته ی آقای  ابراهیم حاتمی کیا با بازی رفقای خوبم آقایان  هادی حجازی فر و  بابک حمیدیان بنشینید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، استودیو لاینزگیت دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد، پارک چان ووک، کارگردان مولف کره‌ای، قرار است شاهکار «اولد بوی» خود را که سال ۲۰۰۳ ساخته شد، در قالب یک سریال تلویزیونی انگلیسی زبان برای تلویزیون لاینزگیت بسازد.

پارک که کارگردانی و نویسندگی اصلی فیلم معمایی اکشن را برعهده داشت، در کنار شریک تهیه‌کننده‌اش سید لیم، به تهیه‌کنندگی مجموعه اقتباسی «اولدبوی» پیوست.

وی تازه ساخت «همدل»، سریالی کوتاه با بازی رابرت داونی جونیور که اواخر هفته پیش از شبکه HBO پخش شد، را به پایان برده است.

در حالی که این اولین بازسازی انگلیسی زبان «اولدبوی» نیست و فیلم اسپایک لی در سال ۲۰۱۳ با بازی جاش برولین هم با اقتباس از همین فیلم ساخته شده، اما این اولین باری است که این فیلم برای صفحه کوچک اقتباس می‌شود.

پارک در بیانیه‌ای گفت مشتاقانه منتظر کار با این استودیو است که داستان‌سرایی جسورانه، بدیع و ریسک‌پذیر را ارایه می‌کند.

«اولدبوی» از یک مانگای ژاپنی به همین نام اقتباس شده و درباره مردی است که ۱۵ سال اسیر و زندانی بوده، اما در نهایت آزاد و متوجه می‌شود که باید ظرف ۵ روز اسیرکننده خود را پیدا کند. این فیلم به خاطر پیچش‌های داستانی، سکانس مبارزه وحشیانه با قهرمانی که فقط یک چکش در دست دارد و داستانی بر مبنای انتقام‌ و غرق در خون، معروف است.

این فیلم نخستین فیلم از کره جنوبی است که سال ۲۰۰۴ جایزه بزرگ جشنواره کن را برد و نزدیک به ۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. نئون سال پیش این فیلم را در بیستمین سالگرد آن، دوباره اکران کرد و فیلم ۲.۱ میلیون دلار دیگر در سراسر جهان فروخت و توانست در آخر هفته افتتاحیه خود در ۱۰ فیلم برتر داخلی در باکس آفیس قرار گیرد.

«اولدبوی» بخشی از سه گانه معمایی مهیج «انتقام» پارک است که پس از «همدردی با آقای انتقام» و پیش از «بانوی انتقام» ساخته ‌شد. از دیگر فیلم‌های پارک می‌توان به «کنیز»، «تصمیم به ترک»، «استوکر» و «عطش» اشاره کرد و او همچنین تهیه‌کننده فیلم و سریال تلویزیونی اقتباسی از فیلم «برف‌شکن» بونگ جون هو بود.

کد خبر 6081845

دیگر خبرها

  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • نماهنگ «دختر سمپاد»
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد