Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالحمید احمدیان» مسئول گروه سرود میثاق قم در حاشیه حضور در اردوگاه شهید زین الدین اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: این گروه برای چندمین سال متوالی است که  به میزبانی سپاه قم به عنوان کمیته اعزام ستاد راهیان نور استان قم، همراه با کاروان‌های راهیان نور در مناطق اسکان زائران استان و یادمان‌های دفاع مقدس حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که خود از فرهنگیان شاغل در ناحیه یک آموزش و پرورش قم است، بیان داشت: نوجوانان عضو گروه سرود میثاق از جمله کسانی هستند که با عهد خود با شهدای عزیز، در این مناطق حضور می‌یابند و با اجرای سرود‌های حماسی به صورت زنده و همراه با موسیقی، حال و هوایی تازه به زائران می‌بخشند.
یادآور می‌شود: گروه سرود میثاق قم تا به حال چندین اجرای مشهور با محوریت فرهنگ انتظار، شهید و شهادت و ... در استان‌های سراسر کشور داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار تلویزیون برای راهیابی گروه‌های سرود به آنتن چیست؟

برنامه «ایران سرود» با مشارکت مرکز نهضت در روزهای پایانی سال از شبکه امید پخش می‌شود. سازنده این برنامه اعلام کرده است که گروه‌های سرود حاضر، با انتخاب مردم روی آنتن می‌روند.

برنامه «ایران سرود» به سراغ گروه‌های سرود در شهرهای مختلف می‌رود و ضمن معرفی فرهنگ هر شهر، به معرفی گروه‌های فعال در حوزه سرود می‌پردازد. «ایران سرود» کاری از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت شنبه تا پنجشنبه به روی آنتن شبکه امید و دو سیما می‌رود.

کمیل سوهانی ـ تهیه‌کننده برنامه «جشن ایران سرود» ـ با اشاره به زمان پخش زنده این برنامه به ایسنا بیان کرد: برنامه «جشن بزرگ ایران سرود» به مناسبت فرا رسیدن سال نو و با هدف ترویج فرهنگ سرودخوانی ایرانی و اسلامی، با حضور ۱۵ گروه سرود منتخب از سراسر ایران در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه و همچنین صبح روز اول فروردین ماه از شبکه امید پخش خواهد شد.

سوهانی اضافه کرد: این گروه‌های سرود که همگی از برگزیدگان ایران سرود با رای مردمی هستند، در صحنه بزرگ ایران سرود حاضر و سرودهای خود را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما همچنین در این برنامه میزبان خوانندگان مطرح کشور و متخصصان حوزه سرود و ترانه خواهیم بود که در ادامه برنامه قرار است گروه‌های سرود، سرودشان را در حضور مهمانان برنامه که متخصص این امر هستند، اجرا کنند.

سوهانی با اشاره به ترکیب مجریان این برنامه، اعلام کرد: بابک افرا، از خوانندگان مطرح کشور و امیر محمدخوانی میزبان گروه‌های سرود در برنامه «جشن بزرگ ایران سرود» هستند.

وی درباره معیار انتخاب این ۱۵ گروه سرود، بیان کرد: معیارهای انتخاب گروه‌ها شامل کیفیت اجرا، تنوع بومی و همچنین آرای مردمی در ایران سرود بود.

سوهانی گفت: علاوه بر اجرای سرود توسط گروه‌های مختلف، چالش‌های سرگرم‌کننده مرتبط با حوزه ترانه، سرود و شعر و همچنین آیتم‌های متنوع دیگر در این برنامه تدارک دیده شده است.

تهیه‌کننده «جشن بزرگ ایران سرود» بیان کرد: این برنامه با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه ساعت ۲۲ و همچنین صبح روز اول فروردین ماه دو ساعت قبل از تحویل سال نو از شبکه امید پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه بینندگان عزیز دعوت می‌کنیم که در این برنامه شاد و پرنشاط با ما همراه باشند و از سرودهای زیبا و متنوع گروه‌های منتخب ایران سرود لذت ببرند.

سوهانی در پایان یادآور شد: لازم به ذکر است که دو قسمت دیگر از این برنامه به مناسبت عید سعید فطر در پایان ماه مبارک رمضان از قاب با نشاط شبکه امید پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ گروه از آذربایجان‌غربی برگزیده پویش سرود افتخار شدند
  • اجرای سرود «ما ملت امام حسینیم» توسط نوجوانان سیستان و بلوچستانی
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • معیار تلویزیون برای راهیابی گروه‌های سرود به آنتن چیست؟
  • اجرای پاتوقی گروه‌های سرود نوجوانان کشور در حرم مطهر رضوی
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس
  • رشد ۲۰ درصدی زائران راهیان نور
  • برگزاری آیین میثاق خادمان اسکان فرهنگیان در میزبانی از زائران رضوی