Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:27:33 GMT

اراک| اعتکاف دانش‌آموزی در استان مرکزی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۳۸۶۴

اراک| اعتکاف دانش‌آموزی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با بیان اینکه اعتکاف دانش‌آموزی در استان مرکزی برگزار می‌شود گفت: تاکنون ۲۵۰ دانش‌آموز در مقطع دبیرستان در دو مسجد نبی و محمدرسول الله(ص) برای معتکف شدن ثبت نام‌ کرده‌اند. ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ استانها مرکزی نظرات

علی جانباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اینکه اعتکاف سبب خنثی شدن حربه‌های دشمنان می‌شود اظهار داشت:  تقویت ایمان در جوانان و نوجوانان بهترین شیوه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتکاف فرصتی مناسب برای ساختن روح و پرورش استعدادهای معنوی بوده و در رسیدن به معنویت و شناخت پروردگار نقش موثری دارد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن در صدد تضعیف اعتقادات و باورهای دینی به ویژه در جوانان بوده می‌توان گفت که اعتکاف به عنوان یک کار فرهنگی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تاثیرگذار است.

جانباز بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری خوشبختانه اعتکاف دانش‌آموزی از برکات نظام اسلامی بوده و نسبت به اعتکاف‌های عمومی از استقبال خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: تاکنون 250 دانش‌آموز در مقطع دبیرستان در دو مسجد نبی و محمدرسول الله(ص) برای معتکف شدن ثبت نام‌ کرده‌اند و  همچنین محور برنامه اعتکاف امسال معنویت‌گرایی در دانش‌آموزان بوده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی عنوان کرد: در اعتکاف، دانش‌آموزان در قالب گروه‌های مربی محور، ساماندهی می‌شوند و همچنین نشاط معنوی, حلقه‌های معرفت, خیمه‌های معرفت,کارگاه‌های آموزش با موضوع مدیریت زمان, مدیریت اجتماعی و مراسم دعا و شهادت حضرت زینب(س) بخشی از برنامه‌های اعتکاف امسال است.

انتهای پیام/ ت

R41371/P1336/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد گفت:  از این تعداد ۴۵ سورتی پرواز برای نجات جان ۴۶ نفر در نیشابور و ۳۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به ۳۰ نفر در مشهد انجام شده است.

سرهنگ خلبان محمدرضا زارعی افزود: از ۲۵ فروردین جاری به مدت پنج روز نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های هوانیروز با همکاری شهرداری مشهد با هدف آشنایی نوجوانان با بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شده است که از حدود ۳۵۰ نفر از دانش آموزان میزبانی کرده است.

وی بیان کرد: بازدید از انواع تجهیزات و بالگردهای این پایگاه از جمله برنامه‌هایی است که مورد استقبال دانش‌آموزان در این نمایشگاه قرار گرفته است و علاوه بر آشنایی آن‌ها با وظایف هوانیروز، یافتن دانش‌آموزان علاقه‌مند به این حوزه از دیگر اهداف مورد نظر در برپایی این نمایشگاه بوده است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند