Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین فرماندهی انتظامی زرند از اهداء اعضا سرباز وظیفه عظیم پورمحمدی در این شهرستان خبر داد.

"سرهنگ صمدالله ترابی"  گفت: این سرباز وظیفه شناس که به دلیل سکته مغزی جهت مداوا به استان یزد انتقال داده شده بود و پزشکان از بازگشت بیمار به زندگی قطع امید کرده بودند اعضاء بدنش به نیازمندان اهداء گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: پس از رضایت خانواده این عزیز از دست رفته اعضا بدنش به یازده بیمار نیازمند اهداء گردید.

جانشین فرماندهی انتظامی زرند به همراه تعدادی از پرسنل به منزل این سرباز فداکار مراجعه و ضمن عرض تسلیت از خانواده ایشان دلجویی کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران منزل اخبار حوادث پورمحمدی فرماندهی انتظامی شهرستان زندگی سرباز وظیفه شناس رضایت خانواده حوادث عکس فیلم زن دختر ویدیو ها تهران تصادف بیمارستان جدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان

سرهنگ علی همه‌خانی معاون اجتماعی فرهنگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: «با فرا رسیدن نوروز، همچون سال‌های گذشته پلیس وظیفه‌ای حساس و مهم را بر دوش خود احساس می‌کند و حال که در آستانه دو بهار یعنی بهار قرآن و بهار طبیعت، قرار داریم این مسئولیت و احساس وظیفه بر دوش پلیس دو چندان به نظر می‌رسد و بر این اساس پلیس با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت، به امر مهم خدمت رسانی به شهروندان و خصوصا مسافران نوروزی در شهر تهران می‌پردازد.

وی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته، بهار طبیعت به بهار قرآنی مزین شده و این همزمانی پیامی خجسته به ایرانیان هدیه می‌دهد که در سایه سار رحمت قرآن، بهاری مبارک در پیش است و مردم جشنی بزرگ را به انتظار نشسته‌اند، چرا که همزمان به استقبال دو بهار می‌روند، یکی بهار قرآنی و دیگری بهار طبیعت. پلیس در همه روز و همه وقت وظیفه دارد آرامش و امنیت شهروندان را تامین و برقرار کند که این امر خطیر و حساس در برهه‌های مختلف گرچه با چالش‌های سخت روبرو می‌شود، اما به مدد الطاف خداوند متعال و حمایت همه جانبه مردم، به خوبی و با صلابت به مرحله اجرا درآمده و خوشبختانه پلیس در جای جای میهن اسلامی به خوبی موفق شده امنیت و آرامش را برای مردم ایران عزیز به ارمغان بیاورد.

همه خانی ادامه داد: امسال نیز با تقارن دو بهار طبیعت و قرآن، پلیس با شعار جدید خود در سال جدید که همان آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است، به استقبال انجام وظیفه خود در روز‌های تعطیل ایام نوروز و شب‌های ماه رمضان رفته و امیدوار است این وظیفه را به بهترین نحو برای آرامش و امنیت شهروندان به اجرا بگذارد. پلیس در این بهار قرآنی و طبیعی با تلاش شبانه روزی خود در جای جای کشور عزیز از نقطه صفر مرزی گرفته تا قلب شهر‌های بزرگ و کوچک، سعی دارد امنیت و آرامش را در بخش‌های مختلف انتظامی، ترافیکی و اجتماعی برای شهروندان به ارمغان آورده و به عنوان هدیه‌ای هرچند کوچک این آرامش و امنیت را به مردم اهدا کند.

وی تصریح کرد: در این میان، پلیس پایتخت با زحمات نیرو‌ها و کارکنان خدوم و تلاشگر خود ضمن حضور در سطوح مختلف کلانشهر تهران، به تامین امنیت انتظامی، ترافیکی و اجتماعی شهروندان پرداخته و شبانه روز در خدمت آرامش و امنیت شهروندان است تا شهروندان گرامی و مسافران نوروزی که در ایام تعطیل در شهر تهران حضور دارند با خیالی آسوده ایام نوروز و رمضان خود را سپری کنند. در این راستا، یگان‌های انتظامی، راهنمایی و رانندگی و خدمات اجتماعی پلیس، با ایجاد مقر‌های انتظامی و حضور در ادارات خود به شهروندان خدمات رسانی کرده و پا به پای سایر نهاد‌ها و ادارات دولتی و سازمانی به شهروندان یاری می‌رسانند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته به یاری خداوند متعال، الطاف امام عصر (عج)، رهنمون‌های مقام معظم رهبری و تدابیر فرماندهان انتظامی کشور، در این امر حساس با خدمات هر چه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی سربلند باشیم.»

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
  • کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • شهادت سرباز وظیفه جیرفتی در دفاع از مرزها
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید