Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:23:59 GMT

99 درصد سوانح خطر ساز در جاده های فرعی گلستان روی می دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۴۲۸۰

99 درصد سوانح خطر ساز در جاده های فرعی گلستان روی می دهد

سرهنگ مسعود فروزان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،آماری از تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی ایام نوروز سال جاری ارائه نکرد اما افزود که در این مدت در جاده های اصلی استان تنها یک نفر براثر تصادف جان باخته است.
به گفته وی؛ 90 درصد جانباختگان حوادث ترافیکی در طرح نوروزوی پلیس در گلستان، از اهالی استان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه های استان، اظهار کرد که در دور دوم سفرهای نوروزی ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان (شرق و غرب گلستان)، نیمه سنگین اما روان است.
گلستان افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد، این استان با کشورترکمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
سرهنگ فروزان همچنین از کاهش هشت درصدی جرائمی همچون سرقت در 16 روز از اجرای طرح نوروزی پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل و افزایش سرقت خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در 10 روز گذشته از فروردین 2 مورد قتل در استان کشف که قاتلین شناسائی و دستگیر شده اند.
به گفته وی؛ مامورین مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اواخر هفته گذشته چهارعضو باند سرقت وسائل نقلیه و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند که سابقه 15 فقره سرقت انواع خودرو را داشتند.
وی اضافه کرد: 12 ایستگاه و پایگاه پلیس راه و 88 تیم با 320 نفر نیرو در اجرای طرح نوروزی پلیس همکاری دارند.
3014/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ترافیک خراسان شمالی خودرو دریای خزر شناسایی و دستگیر موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شمالی یک‌طرفه شد

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

مهردر خبری نوشت:سرهنگ ایرج کهریزی از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902772

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور