Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@03:02:11 GMT

ماه رجب، فرصتی برای بندگی خدای متعال است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۴۴۱۲

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر دیروز جمعه دهم فروردین ماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: رجب، ماه خداوند متعال و ماه بندگی اوست.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام‌البیض گفت: این سه روز از روزهای پر برکت ماه رجب است که فرصتی برای دست شستن از زندگی و کارهای دنیوی و پناه بردن به درگاه خداوند متعال و دعا و راز و نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله خاتمی با اشاره به مناسبت 13 رجب، سالروز ولادت مولا متقیان علی (ع) تصریح کرد: به اذن خدای متعال تولد حضرت علی (ع) در محل کعبه و در خانه خدا اتفاق افتاد.
وی همچنین با تبریک روز پدر و با گرامیداشت روز پدران آسمانی گفت: 3 هزار شهید استان زنجان با از جان‌گذشتگی و رشادت و ایثار آسمانی شدند تا سهمی در امنیت و آسایش کشور داشته باشند.
آیت‌الله خاتمی در ادامه با گرامیداشت روز 12 فروردین سالروز رای تاریخی مردم ایران به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: روز 12 فروردین یکی از روزهای بزرگ، برجسته و غرور‌آفرین در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه با بیان اینکه در تاریخ جهان سابقه چنین رفراندومی وجود ندارد، تصریح کرد: لطف پروردگار، رهبری‌ پیامبرگونه امام راحل و حضور مردم در صحنه‌، سه عامل اصلی استمرار نظام و انقلاب بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن 13 فروردین روز طبیعت گفت: باید مراقب باشیم در این روز به طبیعت و باغات و مزارع مردم آسیب نرسانیم چرا که شرعا و عرفا این کار دست نیست.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به شعار سال و لزوم عمل به آن از سوی مسئولان، مردم و تولیدکنندگان تصریح کرد: مسئولان و دولت باید با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و واردات بی‌رویه، مردم با خرید کالای تولید داخلی و تولیدکنندگان نیز باید با تولید کالاهای مرغوب و پایین آوردن قیمت زمینه حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی را فراهم کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان