Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:45:42 GMT

جشنواره نوروزی ورزش روستایی و بازی های بومی سقز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۴۴۲۲

جشنواره نوروزی ورزش روستایی و بازی های بومی سقز برگزار شد

سنندج - جشنواره نوروزی ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به میزبانی شهرستان سقز انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره نوروزی ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در ادامه برنامه های شاد و مفرح در کردستان این بار به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: این جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین استقبال گسترده مردم، جامعه ورزش و مسافران و گردشگران به شهرستان سقز در سالن شهید کاظمی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی افزود: هه لپه رکی، موسیقی، آوازخوانی، نمایش کمدی، برپایی غرفه غذاهای محلی و مسابقات بومی محلی برنامه هایی بود که به صورت با شکوه در معرض دید تماشاچیان گذاشته شد.

وی بیان کرد: این جشنواره ها در راستای احیای ورزش ها و بازی های قدیمی و سنتی و ایجاد نشاط و شادابی جامعه در شهرستان های تابعه انجام می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: جشنواره نوروزی ورزش روستائی و بازی های بومی محلی سقز به همت اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی جشنواره بازی های بومی و محلی در سراسر این استان و در میان حضور و استقبال خوب مردمی برگزار شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شهابی افزود: این بازی‌ها به میزبانی روستا‌های قازلیان، حمامیان و داشبند در پنج گروه برگزار و در نهایت تیم‌های برتر راهی مراحل بعدی شدند.   وی گفت این بازی‌ها در نهایت و با برگزاری ۷۴ بازی به کار خود در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا بوکان به کار خود پایان داد.   گفتنی است فینال این مسابقات با استقبال دوستداران فوتبال در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا برگزار و در پایان تیم منتخب روستا‌های تیکانتپه و ئنگی‌کند اول شد.    همچنین تیم روستای ملالر دوم شد و تیم‌های حمامیان و کانی‌دریژ مشترکاً موفق به دریافت جام اخلاق مسابقات شدند.

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد