Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است هدف تیمش کسب سهمیه آسیایی نیست.

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: در مجموع بازی ما نسبت به تیم گسترش فولاد به بازی مسلط‌تر بودیم و توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم که نتیجه تساوی هم عادلانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو تیم موقعیت آن‌چنانی نداشتند، اوایل نیمه اول هم ما یک گل به ثمر رساندیم که توسط کمک داور آفساید اعلام شد و منتظر هستیم تا کارشناسان داوری در این خصوص اظهار نظر کنند. در مجموع بازی چندان دلچسبی نبود و بازیکنان دو تیم نتوانستند موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه‌ها خلق کنند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: شرایط آب‌وهوایی تبریز هم چندان مناسب برگزاری یک مسابقه فوتبال نبود، در جریان بازی باد شدیدی در ورزشگاه درحال وزیدن بود. از طرفی همه بازیکنان حدود ۱ ماه از شرایط بازی به دور بودند که باعث شد این دیدار به لحاظ فنی در شرایط چندان قابل قبولی برگزار نشود.

ابراهیم‌زاده در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: سرمربی تیم حدود یک هفته پیش هدف‌گذاری خاصی برای رتبه تیم در پایان لیگ داشته است که امیدوارم به هدف اصلی برسیم. هدف اصلی ما کسب سهمیه مسابقات آسیایی نیست و باید ببینیم شرایط به چه‌گونه‌ای رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی