Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:51:56 GMT

بانک شهر پیشرو در ارائه خدمات بانکی است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۴۷۲۷

بانک شهر پیشرو در ارائه خدمات بانکی است

قزوین- شهردار تاکستان گفت: بانک شهر بازوی قدرتمند شهرداری ها و پیشرو در ارائه خدمات بانکی در همه ایام سال است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین بهزادپور گفت:فعالیت های شهری و توسعه عمرانی بانک شهر در شهرها در چند سال اخیر موجب شده تا شهرداری ها این بانک را به عنوان پیشتوانه ای محکم بدانند که در این راستا تعامل گسترده ای بین شهرداری های کلان شهرها و حتی شهرهای کوچک با بانک شهر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزادپور افزود: بر اساس نظر سنجی های انجام شده و موفقیت های کسب شده همچون جایگاه نخست در شبکه های اجتماعی و محبوب ‌ترین بانک خصوصی کشور در چهارمین جشنواره «بانک محبوب من درسال ۹۶ » اعتماد و استقبال مردم را روانه مجموعه بانک شهر کرده است.

وی بیان کرد: شاید بتوان گفت بخش خدماتی اقتصاد در کشور در ایام نوروز فعالیت محسوسی ندارد، این درحالی است که بانک شهر  با تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیریت محترم بانک شهر جناب آقای دکتر پورزرندی در ایام نوروز نیز به ارائه خدمات با کیفیت به هموطنان پرداخته تا خللی در خدمات بانکی احساس نشود.

شهردار تاکستان یادآورشد: بانکداری الکترونیک از جمله رسالت های بانک شهر محسوب می شود و کیفیت بالای ارائه خدمات نوین بانکی و توجه به نیازهای جامعه، رضایتمندی و اعتماد مردم به بانک شهر را موجب شده و این تلاش مرهون نگاه تخصصی به نیازهای کنونی جامعه است.

وی گفت: صدور کارت های هدیه در همه ایام سال توسط این بانک بویژه در تعطیلات نوروزی از کارهای ارزشمندی است که توانسته مورد توجه مردم و مسافران قرار گیرد که جای تقدیر دارد.

بهزادپور اظهارداشت: خدمات نوآورانه، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت، تبلیغات مناسب و هوشمندانه، تسریع در ارائه خدمات بانکی به شهروندان تاکستان و همچنین توجه به بانکداری الکترونیک، از اقداماتی است که در چند سال گذشته به همت بانک شهر به مرحله اجرا درآمده و موجب رضایت مندی عموم مردم  نسبت به این بانک شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن