Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - دبيرکل حزب موتلفه اسلامي گفت: تحقق نامگذاري و شعار امسال به نام `حمايت از کالاي ايراني` نيازمند نگاهي جامع به تمام حلقه هايي است که مجموعه آنها اقتصاد کشور را تشکيل مي دهد.

محمدنبي حبيبي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار حوزه احزاب ايرنا در خصوص شعار امسال - حمايت از کالاي ايراني - اظهار داشت: در نامگذاري سال جديد از سوي رهبر معظم انقلاب براي تحقق اهداف مد نظر معظم له با توجه به اين که در سال هاي اخير نامگذاري ها از سوي ايشان بيشتر با تکيه بر موضوعات اقتصادي بوده، لازم است مقدمه لازم براي عملياتي کردن شعار امسال در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين مقدمه، تلاش بيشتر تحقق اقتصاد مقاومتي و داشتن برنامه اي براي تقويت توليدات داخلي جداي از برنامه هاي گذشته و موثرتر از اقدام هاي پيش از اين است.
حبيبي گفت: در مواردي هم که ضرورت دارد کالايي را براي مصرف مردم وارد کنيم بايد با اهرم تعرفه اي گمرکي مانع از اين شويم که کالاي قاچاق ارزان تر ارائه شود .البته در مقابل هم توليد کنندگان بايد کيفيت کالاهاي ايراني را بيش از گذشته بالا ببرند و قيمت تمام شده را هم کاهش دهند.
وي تصريح کرد: در غير اين صورت، رقابت کالاهاي ساخت خارج با توليدات داخل در مواردي ممکن است با مشکل مواجه شود.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي افزود: در موضوع هاي اقتصادي، نگاه يک بعدي و جزيره اي نه اين که موجب حل مشکلات نخواهد شد، ممکن است در مقطعي راه حلي براي يک مساله مقطعي پيدا شود اما عدم نگاه چند بعدي جامع الاطراف اثر موقتي آن نگاه يک بعدي را هم از بين خواهد برد.
وي همچنين در خصوص مساله قاچاق کالاي خارجي تاکيد کرد: بايد با قاچاق به صورت بي رحمانه اي برخورد کرد و مماشات و مسامحه در مورد موضوع هاي مربوط به قاچاق يکي از موانع مهم تحقق شعار امسال خواهد بود.
به گزارش ايرنا، رهبر انقلاب اسلامي در پيامي نوروزي به‌مناسبت آغاز سال 1397 امسال را سال «حمايت از کالاي ايراني» نام‌گذاري کردند.
سيام**6984**1553 **1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید