Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@11:33:31 GMT

اتحادیه حق تعیین قیمت مرغ را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۴۹۴۶

بهمن حسن بیگی هنگام برگزاری گشت تعزیرات در مراکز عمده و خرده فروشی مرغ در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، افزود : ما در این خصوص تذکرات لازم را به اتحادیه ها داده و اعلام کرده ایم اعلام قیمت نکنند چون موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن بازار می شود و قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : هم اکنون مرغ تنظیم بازار که در همه میادین شهر تهران عرضه می شود به قیمت هر کیلو 6950 تومان و قیمت عمده گوشت مرغ هم در مراکز عمده فروشی حدود 7300 تومان است که در مراکز خرده فروشی حداکثر باید 8 هزار تومان به دست مصرف کننده برسد .
رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره سایتی با عنوان سایت بازار مرغ ایران هم که مبادرت به قیمت گذاری مرغ می کند گفت : این سایت غیرمجاز و غیرقانونی است و ما در حال بررسی این موضوع برای برخورد قانونی هستیم .
وی اضافه کرد : همه مراکز عرضه مرغ چه عمده فروشی و چه خرده فروشی موظف به دادن فاکتور هستند و هم اکنون قیمت مرغ زنده حدود کیلویی 5 هزار و 700 تومان است که با توجه به درصد سود و کرایه حمل در مراکز عمده فروشی باید مرغ هر کیلو حدود 7 هزار و 300 تومان به مغازه داران و خرده فروشان مرغ فروخته شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • جنجال پلمپ طلا فروشی‌های اعتصابی مشهد | آقای فرماندار شاکی شد | مگر بنده حق ندارم ورود کنم؟
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست