Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حضرت امیرالمومنین علی(ع) الگوی برتر بشریت در عصر حاضر است که اخلاق مداری، عدالت ورزی و برپایی مساوات، مهمترین شاخصه حکومت ایشان بود.

حجت الاسلام صفر قربانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن روز ولادت حضرت علی بن ابیطالب(ع)، اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین(ع) همواره اجرای قوانین دین و برپایی عدل و مساوات را مدنظر داشت و عدالت ورزی اصلی‌ترین مشخصه حکومت ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حضرت علی(ع) عدل مجسم و مظهر حق است، وجود نازنینی که عدالت با وجود ایشان نمایان شد و ظلم و ستم فرونشست.

وی افزود: امام علی(ع) تنها مولودی است که در خانه کعبه به دنیا آمد، خانه ای که همه باید برای قبولی حجشان به دور آن طواف کنند و از نسل امام علی(ع) بود که چهار وجود بابرکت و الگو و اسوه پدید آمد و سایر امامان از نسل امام حسین(ع) پای به عرصه هستی نهادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: حضرت علی (ع) الگوی برتر بشریت است و آن حضرت از خصایص ویژه علمی، اجتماعی، اخلاقی، اخلاص در عمل، شجاعت، عدالت، ایثار، وفاداری، صبر و بسیاری از ارزش های اخلاقی برخوردار بود که الگوی همه ما برای گام برداشتن در مسیر سعادت و رستگاری است.

وی ادامه داد: همچنین نقش امام علی(ع) در تربیت فرزندان در کنار حضرت زهرا(س)بی نظیر بود، عظمت شخصیت حضرت علی(ع) و معرفی روز تولد مولود کعبه به نام روز پدر، تکلیف پدران را سنگین تر می کند و باید حداکثر تلاش را داشته باشند تا حق صاحب این روز را ادا کنند و به تربیت فرزندان شایسته و با ایمان بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: جوانان پویا و با استعداد ایران اسلامی باید با الگوگیری از حضرت علی(ع) در راستای تحقق آرمان های انسانی و تعمیق باورهای دینی بکوشند.

قربانپور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف خاطرنشان ساخت: امسال در استان مرکزی آئین اعتکاف در ۱۸۰ مسجد برگزار می‌شود که ۱۲۰ مسجد برای خانم ها و مابقی نیز برای حضور آقایان در اعتکاف است.

وی تصریح کرد: طی ایام اعتکاف برنامه‌های معنوی مختلفی در مساجد مذکور همچون برگزاری نماز جماعت، پرسش و پاسخ، تصحیح قرائت نماز، سخنرانی مداحان و مبلغان، برنامه‌های مناسبتی، قرائت دعای ام‌ داود و سایر اعمال معنوی اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر شرکت کننده در اعتکاف در سطح استان داریم که بخش عمده ای از این جمعیت جوان هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟