Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرزند مرحوم آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی (ره) از برگزاری مراسم بزرگداشت آن مرحوم خبر داد و گفت: مراسم شصت و سومین سالگرد ارتحال این عالم ربانی امروز در مسجد جامع شهدا (مسجد نو سابق) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید معزالدین حسینی الهاشمی، فرزند مرحوم آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی (ره) از برگزاری مراسم بزرگداشت آن مرحوم خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی همه ساله در روز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مراسم شصت و سومین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی حسینی الهاشمی امروز (11 فروردین) در جوار بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در مسجد جامع شهدا (مسجد نو سابق) از ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد، افزود: بیت آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آورد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسلام مسجد مساجد مسجد طراز اسلامی مسلمانان ایام نوروز ۹۷ نوروز ۹۷ جاذبه های گردشگری شیراز اعتکاف مرحوم آیت الله حسینی الهاشمی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز اعتکاف کانون های مساجد فارس شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد