Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، دومین دوره رقابت های رالی ساحلی دو دیفرانسیل از تاریخ 9 الی 10 فروردین ماه در سواحل روستای رمین شهرستان چابهار برگزار شد.

گفتنی است؛ این رقابت ها با استقبال خوب شرکت کنندگان و همچنین مسافران نوروزی روبه رو شده که برای دومین بار، سواحل مکران میزبان این رقابت ها انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مسابقه رالی چابهار و بازدید از ظرفیت طبیعی شهرستان چابهار نیز از دیگر رویدادهای این رالی بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت مسافران نوروزی وزیر ورزش و جوانان برنا رالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در مناطق ساحلی گردشگرپذیر مهیا شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: زیرساخت‌های لازم به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران در مناطق ساحلی گردشگرپذیر هرمزگان مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، احسان کامرانی در جلسه ستاد راهبردی مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی سواحل استان با اشاره به ورود گسترده مسافران و گردشگران اظهار کرد: استان هرمزگان به واسطه شرایط مناسب آب و هوایی در ایام پایانی سال و سال نو یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی در کشور است.

وی افزود: وجود جزایر زیبای متنوع و متعدد، جاذبه‌های گردشگری، سواحل گسترده در غرب، شرق و مرکز استان بر اهمیت جایگاه گردشگری هرمزگان در ایام پایانی سال و سال نو افزوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: با توجه به آنکه یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران سواحل هرمزگان است، به همین منظور فرمانداران و شهرداران مناطق ساحلی زیرساخت‌های رفاهی لازم را جهت رفاه گردشگران و مسافران مهیا کنند.

کامرانی در همین خصوص اظهار داشت: اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه غرق در مناطق ساحلی، تأمین امنیت و آرامش مسافران از مأموریت‌های مهم دیگر فرمانداران و شهرداران در مناطق ساحلی هرمزگان است.

وی گفت: سازمان امور اجتماعی کشور اعتبارات مناسبی در حوزه ساماندهی سواحل به استان اختصاص داده است که ضروری است، ستاد ساماندهی سواحل شهرستان‌ها از این اعتبارات به بهترین نحو ممکن جهت رفاه حال مردم و گردشگران با تقویت زیرساخت‌های رفاهی بهره بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت جلوگیری از وقوع هرگونه غرق در مناطق ساحلی گردشگرپذیر استان تصریح کرد: ستاد ساماندهی سواحل استان و شهرستان‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با استقرار ناجیان غریق در مناطق ساحلی گردشگرپذیر از وقوع هرگونه غرق منتج به فوت پیشگیری کنند.

وی افزود: نصب علائم هشداردهنده، نصب تابلو شنا ممنوع در محل‌های پرخطر و نصب پرچم از جمله اقدامات مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار شهرداران و دهیاران مناطق ساحلی گردشگرپذیر استان قرار گیرد.

کامرانی خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه جزایر کیش و قشم یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی گردشگران و مسافران است، مدیران عامل این دو منطقه آزاد تجاری تمهیدات لازم را به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه غرق در سواحل گردشگرپذیر این مناطق به‌ویژه با استقرار تیم‌های امداد و نجات ساحلی در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: برخی شهرستان‌های استان از جمله شهرستان بندرلنگه با آمار بالای غرق منتج به فوت در سواحل این شهرستان به‌ویژه سواحل بخش شیبکوه از ابتدای سال تاکنون همراه بوده است که اتخاذ تدابیر پیشگیرانه فوری به منظور جلوگیری از تکرار این حوادث دلخراش ضروری است.

وی تصریح کرد: مدیریت مسائل فرهنگی و اجتماعی سواحل به‌ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از موضوعات مهم دیگری است که ضروری است، دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به ویژه دستگاه‌های فرهنگی به مأموریت‌های خود در این حوزه جامعه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: تشکیل تیم‌های بازرسی بررسی وضعیت ارائه خدمات در مناطق ساحلی گردشگرپذیر و آماده‌سازی زیرساخت‌ها در دستور کار ستاد ساماندهی سواحل استان و شهرستان‌ها قرار گیرد.

کد خبر 736896

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی بمناسبت روز قدس
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • بندر گوادر و بندر چابهار؛ همکاری به جای رقابت
  • گلزنی آنتونی به لیورپول؛ دومین گل او برای منچستریونایتد طی 11 ماه اخیر
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • نگاهی به متفاوت‌ترین مسابقات جام رمضان، برنامه سازی و فوتبال کوچه‌ای! + فیلم
  • زیرساخت‌های لازم در مناطق ساحلی گردشگرپذیر مهیا شود
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم