Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:13:37 GMT

علی (ع) مولا و مقتدای ماست

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۵۸۷۴

علی (ع) مولا و مقتدای ماست

وزیر بهداشت در یادداشتی به مناسبت میلاد امام (علی) نوشت: امروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) است؛ یگانه‎ای که دوستی‌اش عشق به انسان کامل و کمال انسانیت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در یادداشت خود آورده است: امروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) است؛ یگانه‎ای که دوستی‌اش عشق به انسان کامل و کمال انسانیت است و نامش پس از چهارده قرن، همچنان بر بلندای اخلاق و آزادگی و معرفت، کلامش روح‎نواز و طنین عدالت و مسلکش، نماد تمام نمای مردانگی و مروت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بزرگ‎مردی که در مقام یک حکمران، به مردم می‎گوید: «با من چنان‎که با جباران و ستمگران سخن می‎گویند، سخن نگویید... گمان مبرید اگر سخن حقی به من گفته شود بر من گران آید؛ که هر کس شنیدن حق یا عرضه عدالت بر او سنگین آید، عمل کردن به آن، برایش دشوارتر خواهد بود.»

از مرام و مروتش در برابر یتیمان و مظلومان و مستضعفان و اقتدار و ایستادگی‎اش در مقابل سرکشان و زورگویان و مستکبران که بسیار خوانده‎ایم و فراوان شنیده‎ایم.

چهل سال پیش، ما با شوقی وصف‎ناپذیر و آرزوی برپایی نظامی چون حکومت آن دُرّ درخشان عدالت، علیه ظلم و بیداد قیام کردیم و امید داشتیم به حکومتی دست یابیم که بیشترین شباهت را به آموزه‎های آن بزرگوار و نظام حکومت علوی که مظهر عدالت و انسانیت است، داشته باشد. برای رسیدن به این مقصود هم عزیزترین سرمایه‎های انسانی این مرزوبوم، جان شیرین‌شان را نثار کردند و چه بسیار خوبانی که زخم کین دشمن، سلامت را از جسم و جان‎شان ستاند.

در سالروز ولادت آن الگوی صداقت و عدالت، با تاسف از فرصت سوزی‎ها و ناکامی‎های ناشی از خودخواهی، جهالت، لجاجت و سوء مدیریت، امروز پس از چهار دهه باید دوباره آن آرزوها را بر زبان برانیم و از پروردگار مهربان بخواهیم، سایه مهرش را از این سرزمین و مردمانش دریغ ندارد؛ مرام مولا و مقتدای آزادی‌خواهان جهان را در جان و دل مسئولان و مدیران‎‎مان بنشاند و گام‎های‎شان را در مسیر حقیقت و خدمت به هموطنان استوارتر گرداند.

منبع: مهر

کلیدواژه: امام علی ع سید حسن قاضی زاده هاشمی وزارت بهداشت وزارت بهداشت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان غذا و دارو دارو تغذیه بارداری پرستار اورژانس سید حسن هاشمی کبد چرب زهرا عبداللهی مسعود حبیبی طرح تحول سلامت پیرحسین کولیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است