Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@20:27:15 GMT

امدادرسانی به بیش از ۴۲ هزار مسافر نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۵۹۶۷

امدادرسانی به بیش از ۴۲ هزار مسافر نوروزی

رئیس سازمان امداد ونجات از ارائه خدمات امدادی به بیش از ۴۲ هزار نفر از ۲۴ اسفند ماه سال ۹۶ تا امروز (۱۱ فروردین ماه ۹۷ )خبر داد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به انجام ۴۰۸۶ ماموریت امدادی نیروهای هلال‌احمر به از ۲۴ اسفند سال گذشته تا امروز، اظهار کرد: در این مدت ۴۲ هزار و ۱۲ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمات امدادی لازم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ از این تعداد، ۲۶۴۱ نفر از خطر حوادث نجات یافته‌اند، ۱۹۰۸ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌ و ۲۷ هزار و ۲۱۸ مسافر با تلاش امدادگران به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

سلیمی با اشاره به اسکان ۱۱ هزار و ۲۷۱ تن از مسافران نوروزی در این مدت تصریح کرد: از این تعداد ۸۲۸ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شده و در مجموع ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر از مسافران نوروزی نیز از خدمات اسکان هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند. همچنین ۳۰۳ مورد عملیات رهاسازی انجام و طی آن ۵۸۶ مصدوم سوانح ترافیکیرهاسازی شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر

۲۷۸ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از متأثر از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند / از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۹ هزار و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۲ ست بهداشتی، و ۵۸ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۸۷ تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6099966 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۹ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اسکان اضطراری ۲۳۷ نفر در سیل و آبگرفتگی یک هفته اخیر توسط هلال احمر
  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان