Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@21:18:36 GMT

واژگونی ۲ خودروی سواری یک فوتی و ۴ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۶۰۱۱

واژگونی ۲ خودروی سواری یک فوتی و ۴ مصدوم داشت

مشهد- رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی ۲ خودروی سواری در محورهای سبزوار- نیشابور و فاروج- قوچان در صبح امروز شنبه ۱۱ فروردین ماه یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن گودرزی در تشریح این حوادث اظهار کرد: در حادثه نخست که در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار- نیشابور واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این حادثه که یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی راسفی سبزوار با ۳ امدادگر و یک دستگاه ست نجات به محل اعزام شد، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و ۳ سرنشین دیگر مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان سبزوار منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از وقوع دومین حادثه صبح امروز در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه در کیلومتر ۱۵ محور فاروج- قوچان خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید دچار واژگونی شده که یکی از سرنشینان این خودرو دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی امام‌زاده ابراهیم قوچان به همراه یک پرستار و ۲ نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و تنها مصدوم این حادثه را به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) این شهرستان انتقال دادند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان