Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:09:15 GMT

نصب کفپوش‌های استاندارد برای موفقیت بلندقامتان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۶۲۶۰

نصب کفپوش‌های استاندارد برای موفقیت بلندقامتان

زیر سازی کامل و نصب کفپوش سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید تا شاگردان کولاکوویچ در شرایطی مطلوب و استاندارد تمرینات خود را از 14 فروردین ماه آغاز کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس استاندارد های و مقررات فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)  زیر سازی سالن های والیبال لیگ ملت های والیبال باید از جنس هارو (haroo) و کفپوش گرفلور فرانسه (Gerflor) باشد که این محصولات بر اساس استانداردهای بین المللی تهیه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس در تعطیلات نوروزی زیر سازی و کفپوش سالن فدراسیون والیبال نیز تعویض و بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی با کفپوش تک گرفلور بازسازی شد تا این سالن بهترین شرایط برای تمرین ملی پوشان را داشته باشد و از هرگونه آسیب های احتمالی تا حد ممکن جلوگیری شود.


رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال دراین باره گفت: فدراسیون والیبال منتظر فرصت مناسب برای انجام این تغییرات در سالن خود بود که در ایام نوروز فرصت مناسب به دست آمد و از روز سوم فروردین عملیات زیر سازی و نصب کفپوش آغاز و دیروز با خط کشی تکمیل شد.


سعید درخشنده تصریح کرد: پیش بینی می شود که سالن فدراسیون والیبال حداقل برای 20 سال آینده مشکلی نخواهد داشت. چراکه زیر سازی و کفپوش سالن فدراسیون والیبال در سال 1370 نصب شده و این سالن در سال 1371 میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا بود و زیر ساخت این کفپوش در سال های اخیر برخی اوقات دچار مشکل می شد که با ترمیم موقت برای تمرینات تیم های ملی و مسابقات آماده می شد، اما این آسیب ها صدمه جدی به کفپوش آن وارد می کرد و هزینه های ترمیم نیز به مراتب زیاد بود. در ضمن چون ارتعاشات کفپوش کم بود، احتمال افزایش آسیب دیدگی بازیکنان وجود داشت.


وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه در مقررات برگزاری لیگ ملت های والیبال، استفاده از کفپوش سه رنگ گرفلور الزامیست با هماهنگی ای که با نمایندگی گرفلور در تهران انجام داده ایم، کفپوش جدید سه رنگ برای نصب در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی خریداری کرده ایم که در روز های آینده در سالن ۱۲ هزار نفری نصب خواهد شد و در رقابت های امسال به بهره برداری خواهد رسید تا شرایطی فراهم کنیم تیم ملی کشورمان در این کفپوش سه رنگ تمرینات خود را در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار کند.


رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال با اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2018 گفت: این رقابت ها در دو سالن شهید اقدمی و سالن شش هزار نفری پور شریفی تبریز برگزار می شود و زیر سازی و کفپوش قبلی نیز پس از ترمیم در سالن شهید اقدمی تبریز استفاده می شود تا آن مسابقات نیز در شرایطی استاندارد و مطلوب برگزار شود.


وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از زیر سازی و کفپوش استاندارد در سالن شش هزار نفری پورشریفی استفاده خواهد کرد تا شهر تبریز آماده برای میزبانی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شود.


لیگ ملت‌های والیبال و مسابقات قهرمانی مردان جهان دو رویداد مهم پیش‌روی تیم ملی والیبال ایران در سال جاری است و ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی 37 بازیکن را به اردوی این تیم که از 14 فروردین‌ماه در سه مرحله شروع می شود، دعوت کرده است.

تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم