Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@02:29:42 GMT

جزئیات قتل چوپان ساوه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۶۴۵۸

جزئیات قتل چوپان ساوه‌ای

به گزارش امتداد، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به قتل در ساوه اظهار داشت: در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته در اطراف یکی از کوره های آجرپزی شهر صنعتی ساوه، گزارش قتلی به پلیس اعلام و پس از هماهنگی با مقام قضایی، با اعزام تیمهای انتظامی پلیس به منطقه مورد نظر، جسد بی‌جان چوپان 45 ساله ساوه ای، در این مکان در داخل چاه عمیقی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از کشف جسد چوپان مذکور با ادامه یافتن جستجوهای فراگیر پلیس و اعزام نیروهای تخصصی به محل وقوع قتل رخ داده، در تاریخ هفتم فروردین ماه سال جاری، یکی از قاتلان مقتول که از همسایگان چوپان ساوه ای بود، از سوی کارآگاهان پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با برنامه ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: قاتل دستگیر شده، پس از انجام تحقیقات تخصصی به قتل چوپان مورد نظر به همراه دو نفر دیگر از دوستانش به انگیزه سرقت احشام او اعتراف و بیان کرد که در روز وقوع قتل، با دوستانش به دلیل آن که پس از سرقت احشام، از سوی چوپان مورد شناسایی قرار گرفته بودند، تصمیم به قتل او گرفته و او را به داخل چاه عمیقی در اطراف شهر صنعتی می اندازند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری دو قاتل فراری دیگر که در قتل چوپان ساوه ای شرکت داشته‌اند خاطرنشان کرد: هر گونه اطلاعات تکمیلی درباره وقوع این قتل، از طریق اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اختیار شهروندان قرار خواهدگرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان