Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:46:27 GMT

بیش از 6 هزار نفر در خراسان شمالی معتکف شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۶۴۷۴

بیش از 6 هزار نفر در خراسان شمالی معتکف شدند

حجت‌الاسلام علی خادمی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن روزهای 13 و 14 و 15 رجب(ایام البیض) با تعطیلات نوروز و 13 فروردین ماه (روز طبیعت) شمار معتکفان در مقایسه با سال گذشته کاهش زیادی دارد.
بیش از 17 هزار نفر در مراسم اعتکاف سال گذشته حضور داشتند.
وی با بیان اینکه 150مسجد شهری و روستایی در خراسان شمالی آماده پذیرایی از معتکفان بود، اظهارکرد: به علت استقبال کم، این تعداد به 118 مسجد در استان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برنامه هایی نظیر تلاوت قرآن، دعا و نیایش، بیان احکام و آداب اعتکاف و طرح مباحث اخلاقی برای معتکفان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا مراسم اعتکاف رجبیه در روزهای ایام البیض؛ سیزدهم تا پانزدهم رجب، با حضور معتکفانی از اقشار مختلف مردم در مساجد شهری و روستایی سراسر کشور برگزار می‌شود.
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شهری و روستایی طبیعت قرآن موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات
  • افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد