Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ژاردیم حضورش در پاریسن ژرمن را به کل تکذیب کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در شرایطی که هنوز چند هفته ای به پایان فصل جاری باقی مانده است ولی ناکامی دوباره پاریسن ژرمن در اروپا، جدایی امری را قطعی جلوه می دهد و حالا بحث بر سر سرمربی بعدی پاریسن ژرمن آغاز شده است در شرایطی که نام های زیادی به نیمکت تیم پاریسی لینک شده اند ولی ژاردیم سرمربی فعلی موناکو حضورش در پی اس جی را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه اخیرش چنین گفته است:

نایب رییس موناکو (وازیلیف) پیش تر در این باره صحبت کرد، شاید سرمربی بعدی پاریسن ژرمن پرتغالی باشد ولی نامش ژاردیم نیست.

گفته می شود ژاردیم و مورینیوی پرتغالی جزو چند گزینه پاریسن ژرمن به حساب می آیند. نام های دیگری همچون توخل، آلگری، پوچتینو، کونته و آنچلوتی نیز به نیمکت پی اس جی لینک شده اند.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۱ - پاریسن ژرمن ۰
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال