Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در جمع معتکفین شهرستان سرپلذهاب حاضر شد و گفت: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی که در سایه تعالیم حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نصیب مردم شده توجه به مسائل معنوی، مناجات، نماز و اعتکاف و آمادگی برای ضیافت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: جوانان ما ازسراسر کشور در مسجد خانه خدا و در مساجد دانشگاه‌ها این سنت حسنه اعتکاف را برپا می‌کنند و جای کمال خوشبختی است که در شهرستان سرپل ذهاب که بالی طبیعی همچون زلزله چندین ماه است زندگی مردم را ویران کرده و مردم را در سختی و مشقت قرار داده، ولی در این هنگامه سختی برنامه اعتکاف همچنان برگزار شده است.
وی همچنین تصریح کرد: امید است دعا‌های این معتکفین برای ظهورامام عصر (عج) سلامتی رهبری، برای رفع مشکلات بیداری جهان اسلام و مردم مظلوم فلسطین، نیجریه مستجاب شود.
محمدی عراقی در پایان افزود: به همت مردم و مسئولین چهره زلزله از این شهر ربوده شود و مشکلات مرتفع و هرچه سریعتر بازسازی مناطق به بهترین صورت انجام شود.




منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین امسال ۴۸ هزار نفر زائر امامزادگان و بقاع متبرکه استان شدند.

حجت‌الاسلام حسن امیری  افزود: این استان ۱۰۵ امامزاده و بقعه متبرکه دارد که در کنار آن ۱۰۰ زائرسرا در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال ۳۵۰ مسافر در زائرسرا‌های استان اسکان یافته و ۴۰۰ نفر نیز که گرفتار سیلاب و بارش شدید باران شدند نیز در بقاع متبرکه استان اسکان اضطراری یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در طرح ضیافت الهی که ویزه ماه مبارک رمضان است نیز سفره افطاری ساده برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری

امیری یادآور شد: در زمان تحویل سال نیز امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان ۲۰ هزار زائر بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای بیش از ۲ هزار زائر چهارمحال و بختیاری
  • برپایی ضیافت افطاری ۲۵۰۰ نفری در شادگان
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری