Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:17:58 GMT

محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در فارس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۱۵۹

محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در فارس اعلام شد

رکنا: با توجه به فرا رسیدن روز سیزدهم فروردین ) روز طبیعت) ، محدودیت های ترافیکی در این روز برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس  پیرامون این موضوع گفت: از روز 12 فروردین تا پایان روز 14 فروردین محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین باربری در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ " علی ذوالقدری " افزود: همچنین در این روزها تردد موتورسیکلت سواران در سطح جاده ها نیز ممنوع است.

وی تأکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات راهنمایی و رانندگی، تشدید اقدامات کنترلی بر ناوگان مسافربری از طریق مقرهای پلیس Police راه، بهره گیری از سامانه های کنترلی و نظارتی و اجرای طرح های کنترل سلامت از رانندگان به صورت غیر مترقبه از برنامه های پلیس در روزهای آخر تعطیلات نوروزی است.

سرهنگ ذوالقدری افزود: مردم توصیه و هشدارهای ترافیکی پلیس را جدی بگیرند و به نکاتی همچون صبوری و سعه صدر در هنگام رانندگی، قرار ندادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو، عدم سبقت و سرعت غیر مجاز، ممنوع بودن سوار کردن افراد در قسمت بار برخی از خوردروها و پرهیز از پارک کردن خودرو و اسکان در حریم و حاشیه راه ها توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police سلامت شهروندان و مسافران نوروزی طبیعت فارس مسافربری بینی سرهنگ علي ذوالقدري حوادث عکس فیلم دختر تهران ویدیو ها تصادف جدایی زن بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند