Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:02:56 GMT

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۱۹۰

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: از روز ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۴ فروردین محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین باربری در محور‌های مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این روز‌ها تردد موتورسیکلت سواران در سطح جاده‌ها نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی ذوالقدری تصریح کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات راهنمایی و رانندگی، تشدید اقدامات کنترلی بر ناوگان مسافربری از طریق مقر‌های پلیس راه، بهره گیری از سامانه‌های کنترلی و نظارتی و اجرای طرح‌های کنترل سلامت از رانندگان به صورت غیر مترقبه از برنامه‌های پلیس در روز‌های آخر تعطیلات نوروزی است.

سرهنگ ذوالقدری افزود: مردم توصیه و هشدار‌های ترافیکی پلیس را جدی بگیرند و به نکاتی همچون صبوری و سعه صدر در هنگام رانندگی، قرار ندادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو، سبقت نگرفتن و سرعت غیر مجاز، ممنوع بودن سوار کردن افراد در قسمت بار برخی از خوردرو‌ها و پرهیز از پارک کردن خودرو و اسکان در حریم و حاشیه راه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ن

محدودیت های ترافیکی روزهای آخر تعطیلات نوروزی در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ حسین مافی در این زمینه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشتزنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

برنا در خبری نوشت:سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله ماموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899863

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت