Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@17:23:52 GMT

تدریس 14 واحد درس معارف اسلامی در دانشگاه لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۲۹۷

حجت‌الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان این‌که 14 واحد درس معارف در دانشگاه لرستان تدریس می‌شود که شامل تاریخ اسلام، اندیشه یک و دو، تفسیر متون، انقلاب اسلامی، جمعیت و اخلاق است، گفت: تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش توأمان و پیش‌فرض هم هستند.
وی ادامه داد: اگر آموزش نباشد تربیت معنایی ندارد و این در حالی‌است که تربیت مبتنی بر دانش و دانش صحیح هم مبتنی بر تربیت است و این دو مقوله همدیگر را پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی دانشگاه لرستان تصریح کرد: نه آموزش بدون تربیت و نه تربیت بدون آموزش کاربردی دارد چراکه تربیت بدون علم طرز تفکر غلط می‌سازد.
وی اضافه کرد: دروس معارف در داخل سیستم آموزشی دانشگاه تدریس شده و به‌عنوان دروس آموزشی محسوب می‌شوند و از طرفی محتوای اکثر مطالب اموری است که تعلق به این دارد.
فلاحی با بیان این‌که باید این آموزش‌ها پایه و مبنایی برای ساخت انسان و تعالی بشر باشد، یادآور شد: همان‌طور که تخصص بدون تعهد مضر است آموزش بدون تربیت بی‌معنا و غلط است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود