Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:46:48 GMT

گرامیداشت 12 فروردین در یاسوج بدون جشن برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۴۲۴

گرامیداشت 12 فروردین در یاسوج بدون جشن برگزار می شود

محمد حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دلیل آن را حفظ حرمت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج اعلام کرد.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن سال 95، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: زمان آغاز آیین گرامیداشت 12 فروردین در شهر یاسوج ساعت 10 صبح روز یکشنبه هفته جاری و مکان آن نیز پارک ساحلی است.
وی افزود: در این آیین گرامیداشت به یاد جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج مداحی و نوحه سرایی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد بیان کرد: سخنرانان این آیین گرامیداشت یکی از معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بویراحمد است.
حسین زاده عنوان کرد: شاهنامه خوانی و معرفی برخی آداب و رسوم سنتی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد از جمله برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در این آیین گرامیداشت است.
وی ابراز داشت: آیین گرامیداشت 12 فروردین همه ساله توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
حسین زاده گفت: با توجه به اهمیت 12 فروردین انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم یاسوج و دیگر نقاط شهرستان بویراحمد برای اعلام مجدد وفاداری خود به نظام و انقلاب حضور گسترده ای در این آیین گرامیداشت داشته باشند.
ملت ایران در 12 فروردین سال 1358 با رأی 98.2 درصدی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را تأیید و تثبیت کردند.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج و به عنوان یکی از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد دارای جمعیتی افزون بر 270 هزار نفر است.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اصفهان شاهنامه صنایع دستی و گردشگری ملت ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند