Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد هماهنگی سفر تاکنون در مجموع ۴۰۰ هزار نفر گردشگر از مراکز ناژوان بازدید کردند، البته این آمار تا پایان تعطیلات نوروز افزایش خواهد یافت.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام نوروز تمام مراکز تفریحی مجموعه ناژوان از جمله باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، شهربازی، تله سیژ و آکواریوم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمار تعداد بازدیدکنندگان از مجوعه‌های تفریحی و گردشگری ناژوان نسبت به نوروز سال گذشته حکایت از افزایش ۲۳ درصدی استقبال گردشگران از مراکز گردشگری ناژوان دارد.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه از ۲۸ اسفندماه تا یازدهم فروردین سال جدید تعداد ۴۰۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان دیدن کردند، تصریح کرد: آمار اعلام شده با توجه به اینکه هنوز دو روز تا پایان تعطیلات نوروزی باقی‌مانده است، افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی بیشترین بازدیدها به ترتیب از باغ پرندگان، تونل آکواریوم، باغ خزندگان، تله‌سیژ، شهربازی ناژوان، باغ موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها انجام شده است.

شفیعی استقبال گردشگران از منطقه ناژوان را بسیار خوب و کم‌نظیر عنوان کرد و گفت: آمار و اطلاعات موجود حاکی از استقبال خوب و گسترده گردشگران از منطقه گردشگری ناژوان است، البته سعی شده با ارایه خدمات بهتر، اضافه کردن پارکینگ‌های موقت، نمازخانه‌ها و دیگر امکانات مورد نیاز گردشگران، خاطرات خوبی در ذهن آنها بر جا بگذاریم.

وی با بیان اینکه در نوروز ظرفیت پارک بیش از سه هزار خودرو در ناژوان فراهم شده است، تصریح کرد: چند باب نمازخانه نیز در سطح پارک طبیعی ناژوان احداث و شرایط برای پذیرش گردشگران آسان‌تر شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به همکاری خوب صدا و سیما با این مجموعه ادامه داد: هر روز دو ساعت برنامه زنده از جنگ های ناژوان به صورت مستقیم از رادیو اصفهان پخش شد که مورد استقبال گسترده شهروندان و مسافران قرار گرفت.

وی یادآور شد: در سیزدهمین روز از نوروز ۹۷ که به نام «روز طبیعت» نامگذاری شده است، مراکز گرشگری ناژوان فعال است، اما برنامه‌های فرهنگی و سرگرمی این مجموعه به پایان می‌رسد.

شفیعی با بیان اینکه روز سیزدهم نوروز در ورودی های ناژوان نیروهای کنترل و نظارت مستقر و تذکرات لازم را به گردشگران برای حفظ طبیعت به صورت بروشور ارایه می کنند، گفت: سعی می کنیم محیط ناژوان را با تمام امکانات در اختیار گردشگران و شهروندان قرار دهیم تا ساعات خوشی را در روز طبیعت سپری کنند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم