Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@23:40:56 GMT

زخمی‌شدن دو جوان فلسطینی در دومین روز تظاهرات بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۷۵۳

زخمی‌شدن دو جوان فلسطینی در دومین روز تظاهرات بازگشت

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری رام الله؛ بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی تجمع‌کنندگان در مرزهای نوار غزه با سرزمینن‌های اشغالی فلسطین، دو جوان فلسطینی زخمی شدند.

این دو جوانان فلسطینی که بر اثر تبراندازی نظامیان اسرائیلی به تجمع‌کنندگان در شمال و جنوب نوار غزه آسیب دیدند، برای مداوا و انجام درمان‌های لازم به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تظاهرات بزرگ بازگشت برای دومین روز متوالی، هزاران فلسطینی از صبح امروز به سوی منطقه مرزی نوار غزه و اراضی اشغالی حرکت کرده و در نزدیکی حصار امنیتی میان نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین تجمع کرده‌اند.

روز گذشته نیز هزاران فلسطینی در چهل و دومین سالروز «روز زمین» به سوی محدوده مرزی نوار غزه با اراضی اشغالی حرکت کرده بودند که با حمله نظامیان اسرائیلی مواجه شدند. در پی جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه دست کم ۱۷ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۱۸۰۰ تن زخمی شدند.
امروز همچنین قرار است پیکر شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در جمعه خونین نوار غزه تشییع شود و در سراسر اراضی اشغالی اعتصاب سراسری اعمال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با استفاده از شمار زیادی نظامیان و بولدوزرهای نظامی به منطقه وادی الخلیل در نقب یورش برد.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به این منطقه اقدام به تخریب منازل فلسطینیان به بهانه نداشتن مجوز کردند.

در مقابل برخی از خانواده های فلسطینی و یکی از نمایندگان عرب کنست (یوسف العطاونه) نیز تلاش کرد که جلوی روند تخریب منازل فلسطینیان را بگیرند اما با توجه به مداخله نظامیان صهیونیست در این امر ناکام ماندند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی در این منطقه ۴۷ باب منزل متعلق به فلسطینیان وجود دارد که روند تخریب آنها آغاز شده است. این منابع اعلام کردند که روند تخریب این منازل، بزرگترین عملیات تخریب منازل در نقب طی سال های اخیر است که با هدایت «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انجام می شود.

براین اساس، بن گویر در کنار برخی دیگر از وزرای افراط گرای صهیونیست در صدد ایجاد هرج و مرج در منطقه نقب با استفاده از سیاست تبعیض نژادی و مهاجرت اجباری هستند.

در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی قریب به ۳۰۰ هزار فلسطینی زندگی می کنند که با نقض شدید حقوق اساسی خود مواجه هستند.

کد خبر 6100231 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • شمال اراضی اشغالی زیر آتش و آژیر +فیلم
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح