Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:53:59 GMT

طایفه قنبری در دلگان عهد برادری بستند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۸۲۳۶

طایفه قنبری در دلگان عهد برادری بستند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  امام جمعه دلگان گفت: طایفه قنبری در این شهرستان در آستانه میلاد امام علی (ع) پس از ۱۴ سال نزاع و درگیری که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن یک نفر شده بود با هم عهد اخوت و برادری بستند.

وی افزود: امنیت یکی از مولفه‌های اساسی رشد و پیشرفت در هر شهر، استان و حتی کشور است و سران طوایف و ریش سفیدان باید تمام توان خود را برای پیشگیری از ایجاد ناامنی و فراهم کردن صلح و آشتی بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام بامری افزود: جوانان شهرستان دلگان به جای برادر کشی تمام توان خود را برای مقابله با دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب بکار گیرند.

فرمانده قرارگاه شهید معمار نیز در این مراسم ضمن تاکید برحفظ وحدت میان مردم گفت: ریش سفیدان و معتمدان باید نهایت تلاش خود را برای آگاهی جوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان و خنثی سازی آنان بکار گیرند.

داوود شهرکی ضمن حفظ هوشیاری جوانان نسبت به توطئه‌های شوم دشمنان بر جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز و بازگرداندن امنیت و آرامش به شهرستان دلگان تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

عهد برادری در دلگان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال

ایسنا/اردبیل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال از برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال در سال جاری خبر داد.

رقیه زادمهر، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران از برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال در سال جاری خبر داد.

وی گفت: در حوزه ورزش بیش از ۲۵۰۰ برنامه ورزشی از جمله مسابقات فوتبال، فوتسال، جام پرچم، جام فجر، جام رمضان، جام نوروز، والیبال، جام نوروز، جام فجر، جام رمضان،همایش‌های پیاده روی در بخش‌ها و خود شهرستان، ورزش صبحگاهی بانوان و عصرگاهی آقایان، جشنوارهای فرهنگی ورزشی و کلاس های آموزش مربیگری درجه ۳ آقایان و بانوان، برگزاری جشنوارهای ورزشی در محلات کم برخوردار در ایام تابستان، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در بخش‌ها و روستاها و خود شهرستان‌، برگزاری مسابقات در تمامی رشته های ورزشی‌، تجلیل از ورزشکاران‌، برگزاری سمینارهای ورزشی وغیره از اهم برنامه های ورزشی برگزار شده در شهرستان خلخال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال افزود: عملکرد درحوزه فرهنگی و امور جوانان در سال جاری ۴مورد جلسه ستاد ساماندهی و۴مورد کمیته تخصصی و ۱۶ مورد کارگاه آموزشی( حین ، قبل وبعد ازدواج) ۶مورد کارگاه مهارتهای زندگی (در حوزه های احکام و نماز، عفاف وحجاب، وسبک زندگی ایرانی واسلامی ) تجلیل از فعالان فرهنگی وجوانان ، جشنهای ویژه نیمه شعبان ، هفته جوان ، عید غدیر، دیداروتجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار ، دیدارباامام جمعه شهرستان درمناسبتهای مختلف ، غباروبی مزارشهدا در تمامی مناسبتها ، برگزاری نشستهای بصیرتی در راستای جهاد تبیین ، تجلیل از معلمان ورزشکار، تجلیل درحوزه عفاف وحجاب ، ۱۰ مورد ثبت شاغلین در سامانه رصد ، ۱۰ نفروام اشتغال درحوزه ورزش ، و بیش از ۴۵۰ مورد برنامه فرهنگی برگزار شده است.

زادمهر در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۲ جشنواره بازی های بومی محلی شمالغرب کشور به میزبانی خلخال و همچنین از برگزاری مراسم بزرگ عزاداری شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال افزود: دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در قسمت بانوان در رشته هاکی، بسکتبال و والیبال ۷ نفر در بخش آقایان در رشته‌های هاکی و کشتی ۵ نفر، همچنین در رشته هاکی بانوان فاطمه مولایی با عضویت در تیم ملی هاکی چمن همراه تیم ملی در مسابقات عمان شرکت کرد. کسب مقام بین المللی در رشته کونگ فو و پارا تکواندو، مقام های کسب شده در مسابقات کشوری ۳۵ مورد در رشته های کاراته ، کشتی پیشکسوتان، تیراندازی، کونگ فو ، و دومیدانی و همچنین در بخش تیمی کسب سه مقام کشوری در رشته های هاکی و کاراته.

وی گفت: در مسابقات استانی در رشته های تکواندو، بدمینتون، بوکس، کونگ فو، بومی محلی، کشتی ، تنیس روی میز و... کسب بیش از ۱۰۰ مدال رنگارنگ، همچنین در بخش تیمی کسب ۶ مقام تیمی در رشته های والیبال ، کشتی و فوتسال، علاوه بر کسب مدال های رنگارنگ تیم فوتبال در مسابقات فوتبال لیگ دسته ۳ کشوری حضور داشت.

زادمهر در ادامه اضافه کرد: در حوزه عمرانی افتتاح چمن مصنوعی و پیست دو و میدانی سردار حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی پوریای ولی و چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای بفراجرد ، تعمیروبهسازی سیستم روشنایی سالنهای ورزشی (شهدای برندق، شهید رجبی هشجین، تختی هشجین، پوریای ولی و هفت تیر و حجاب و تختی خلخال، شهدای لرد، شهید اصلانی و تختی کلور) ،تجهیزخانه ورزش روستایی می باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در میادین استان تهران
  • مدیریت افکار جوانان از اهداف هجمه فرهنگی دشمنان است
  • افشاگری مقام عالیرتبه امنیتی؛ آنچه از اهداف داعش نگفتند تا مردم نگران نشوند | جزئیات نقشه ضدانقلاب برای انفجار در روز انتخابات | وضعیت ۲۷ شهرستان...
  • آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری
  • درهای وحدت و برادری در رمضان گشوده می شود
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال
  • رئیسی: برای کمک به رونق ساخت مسکن تمام توان خود را بکار گرفته‌ایم
  • برای ارتقای شاخص آرامش خانواده‌ و کمک به ساخت مسکن تمام توان خود را بکار گرفته‌ایم
  • حضرتی: فراکسیون امید را خود اصلاح‌طلبان به توپ بستند
  • آماده‌باش آتش‌نشانی اهواز در پی بارش شدید باران