Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در آیین جشن میلاد مولای متقیان حضرت امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر ویژه کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان که در محل سالن شهید علی آبادی این اداره برگزار شد، ضمن برشمردن برخی فضائل از دریای پرفضیلت شخصیت امیرمؤمنان، اظهار داشت: امام علی(ع) لحظه‌ای از هدایت مردم و خدمت به اسلام و امت رسول الله خسته نشد؛ سیره آن حضرت را باید الگوی کار و زندگی خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دامغان با بیان اینکه مرکز ثقل فرهنگی هر شهر، استان و کشور آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت است، خطاب به کارکنان اداره آموزش و پرورش گفت: کار خود را کوچک نشمارید و فرصت ارزنده و طلایی خدمت در این عرصه را قدر بدانید، بخش مهمی از آینده، آینده‌سازان این دیار با خدمات و هدایت‌های شایسته شما رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه عدالت در قول و عمل و خدمت بی‌دریغ به مردم را باید از امام علی(ع) بیاموزیم، تصریح کرد: عناوین و پست‌ها و جایگاه‌های این دنیا همه اعتباری و زود گذر است، فرد تا هنگامی که بر صندلی مسئولیت و مدیریتی نشسته است به ظاهر احترام ویژه دارد و پس از آن به فردی عادی برای مردم بدل می‌شود، خدمت صادقانه است که نام و یاد انسان را جاودانه می‌کند.

حجت الاسلام حسینیان با بیان اینکه در آیات و روایات دنیا را دارغرور و سرای فتنه نامیده‌اند، افزود: دنیا محل آزمایش است و جای قرار نیست بلکه دار فرار است، دنیا فرصتی برای آباد کردن آخرت است آنجا که دار حقیقت ، اقامتگاه جاودانگی ، سرای جزا و پاداش و تجلی واقعی همه نیکی‌ها و بدی‌ها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: در آخرت هر کس بر اساس استحقاق و اعمال خود به جایگاه شایسته‌اش می‌رسد حال آنکه در دنیا اینگونه نیست و بسیاری از افراد براساس اتفاق، شناخت‌ها، رابطه‌ها و رخدادها به جایگاهی دست می‌یابند از این رو هیچگاه نباید به پست و مسئولیت و قدرت دنیوی مغرور شویم و اصل خدمت به خلق را از یاد ببریم؛ همانا حل مشکل یک مؤمن در نزد خدا برابر با یک حج، یک عمره و اعتکاف در خانه خدا ذکر شده است.

گفتنی است تقدیر امام جمعه دامغان از خدمات گسترده اداره آموزش و پرورش این شهرستان در امر اسکان مسافران نوروزی، تقدیم هدایا از سوی مدیریت این اداره به کارکنان به مناسبت روز پدر و مولودی خوانی یکی از ذاکران اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد