Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:06:13 GMT

اعتکاف عید تطهیر است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۸۴۴۹

اعتکاف عید تطهیر است

ساری - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از ایام اعتکاف به عنوان عید تطهیر یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در پیامی به مناسبت شروع ایام اعتکاف اظهار داشت: عید تطهیر در زلال جویبار اعتکاف مبارک باد و از خلوت های عاشقانه در حریم امن الهی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

در ادامه این پیام خطاب به معتکفان آمده است: سه روز در خلوت های عاشقانه به قصد  تطهیر دل،  روح و  جان در این عید ولادت حضرت امیرمومنان علی (ع)، پیشانی بر خاک می سایید و به سجده در برابر یگانه بی همتا،  اظهار عشق می کنید، این عید تطهیر بر شما مبارک و  از چشمه های زلال معرفت سیراب می شوید و از آرامش در کنار محبوب به دور از هیاهوی دنیا جان تازه می گیرد و از تعلقات  دور و دورتر می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتکفین کوی یار، سه روز در هوای حریم یار نفس می کشید و با آن دل بی قرار با قنوت دستانتان، مانند پروانه ای در حلقه مشتاقان وصل آیه های باران را تلاوت می کنید. خوشا بحال این دل های بی قرار، خوشا بحالتان که خدای خود را می خوانید و او کریم است و رحیم.

منتظران واقعی مصلح جهان، این سه روز در پیشگاه حضرت حق ، برای ظهور آن یار سفر کرده و محبوب که جهان تشنه معارف اوست دست به دعا بردارید و دعای فرجش را هر لحظه در این روزهای عاشقی زمزمه کنید.

عاشقان و دلدادگان راه روشن ولایت، در این خلوت های بی نظیر دعا و نیایش در برابر آن یگانه هستی بخش برای سلامتی خلف صالح حضرت امام روح الله (ره) چشم و چراغ امروز مسضعفان ، مظلومان و مسلمانان جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی ) در این روز عزیز و در قنوت و سجده هاتان با خدای متعال دعا کنید العجل یا مولای یا صاحب الزمان.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

به گزارش تابناک، تاریخ دقیق روز مادر در تقویم شمسی برابر است با :

روز یکشنبه ۲ دی سال ۱۴۰۳

۲ / ۱۰ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم قمری برابر است با :

روز یکشنبه ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۶

۲۰ / ۶ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم میلادی برابر است با :

 

روز یکشنبه ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۴

۲۲ – ۱۲ – ۲۰۲۴

روز مادر در ایران روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۰ جمادی الثانی می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست.

روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند چرا که تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت.

دیگر خبرها

  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • فال انبیا فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳