Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، مسابقات کشتی با چوخه شیروان گرامیداشت روز جمهوری اسلامی فردا یکشنبه 12فروردین ماه در پارک شیرکوه شیروان برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی اترک پخش خواهد شد.

امشب هم برنامه تلویزیونی شبانه "نوبهار" میهمان شیروانی هاست و این برنامه به صورت زنده از پارک شیرکوه شیروان پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات کشتی با چوخه 13 و 14فروردین هم به ترتیب در بوستان بش قارداش بجنورد و گود زینل خان اسفراین برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران برگزار می‌شود

ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان کشوری و سفرای کشورهای خارجی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان کشوری و سفرای کشورهای خارجی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود. در این رویداد که برای دهمین بار برگزار می‌شود، شهردار تهران، سفرا و روسای سازمان‌های بین المللی مقیم تهران حاضر می‌شوند.

 

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در محل کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

ویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران هر ساله به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی در آپارت و اینستاگرام به آدرس (@abasabadecopark) دنبال کنند.
رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در سالروز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزار در می‌آید.

دیگر خبرها

  • رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران برگزار می‌شود
  • دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران برگزار می شود
  • اهتزاز بزرگترین پرچم ایران در روز جمهوری اسلامی
  • مراسم بزرگداشت ١٢ فروردین در ایلام برگزار می‌شود
  • دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران برگزار می‌شود
  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد