Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز می گوید نمی توان بار مسئولیت در خصوص فیلتر تلگرام را به گردن یک فرد مانند وزیر ارتباطات یا رییس جمهور انداخت.
ابطحی در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» در پاسخ به سوالی درباره شایعات پیرامون احتمال فیلتر تلگرام و اینکه عده ای مسئولیت این امور را متوجه وزیر ارتباطات می دانند، گفت: در این گونه موارد که یک شورا مسئولیت کار را بر عهده دارد، و اکثریت شورای عالی فضای مجازی با نظرگاه‌های رییس جمهور و وزیر ارتباطات همسو نیستند، نمی شود بار مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها را روی دوش یک فرد انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: این یک اتفاق شورایی است و اکثریت اعضای شورا هم بارها نظرات خود در مخالفت با شبکه های اجتماعی را به صورت علنی اعلام کرده اند و طبیعتا اینها به دلیل اکثریت نظراتشان را می توانند در شورا اعمال کنند.
مشاور رییس دولت اصلاحات ادامه داد: حتی ریاست شورا هم تعیین کننده نیست و بیشتر اداره کننده جلسات است. ولی به این معنا نیست که بتواند تصمیمات اعضای شورا را وتو کند.
او در پاسخ به سوالی پیرامون سابقه فیلتر تلگرام در حوادث دی ماه و اینکه در آن زمان، شورای عالی امنیت ملی به ریاست رییس جمهور این تصمیم را گرفته بود گفت: اتفاقات موردی با فیلتر دائم یکی از شبکه های اجتماعی بسیار متفاوت است و نمی توان این دو را با هم مقایسه کرد.
ابطحی افزود: حوزه های جدید فضای مجازی آنقدر وسیع  شده که با بستن یک شبکه اجتماعی، خیلی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد؛ نه تاثیر ویژه ای روی امنیت ملی می گذارد و نه روی نحوه کسب اطلاعات توسط مردم.
او گفت: معتقدم بیشتر از اینکه به سمت فیلتر برویم باید مسئولان و مردم خودشان را با این اتفاقات جدید همسو کنند و در فضای جدید قرار دهند.
ابطحی تصریح کرد: رهبری انقلاب در یکی از سخنرانی های خود که کمتر مورد تجه قرار گرفته، همه را به اهمیت این فضاها توجه داده بودند و گفتند که این فضاها چیزی شبیه به انقلاب صنعتی است که تمام اتفاقات دنیا را تغییر داد و پس از آن یک دنیای جدید ایجاد شده بود. ما هم بعد از انقلاب ارتباطات، باید بفهمیم که در چه دنیایی هستیم و برای خودمان برنامه ریزی های متناسب با این دنیا انجام دهیم.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: فیلتر ابطحی مسئولیت ارتباطات اجتماعی اکثریت تلگرام انقلاب جمهور اینکه اتفاقات ریاست شورای اعضای مجازی انداخت بیشتر فضاها گرفته کننده امنیت ادامه اینها اعلام تصمیمات سوالی مخالفت پیرامون اتفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندس دانمارکی و یک خانه 28 متری عالی با تمام امکانات (+تصاویر)

عصر ایران - طراحی شده توسط معمار دانمارکی متی فردسکیلد، کابین منفصل از شبکه کنگا (KONGA) یک واحه خودکفا است که به عنوان یک خانه ماژولار بسیار تطبیق پذیر عمل می کند. این خانه گزینه ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک اقامتگاه دنج و مناسب هستند.

کنگا یک سازه چوبی 28 متر مربعی کاملا مبله است که می توان از آن به عنوان یک کلبه برای سپری کردن اوقات فراغت در طبیعت، یک فضای کار مولد، یا به عنوان خانه ای در حیاط پشتی استفاده کرد. کنگا می تواند به عنوان خانه ای منفصل از شبکه های برق و آب عمل کند. به عنوان یک ساختار ماژولار، کنگا به هیچ شالوده خاصی نیاز ندارد. این به نوبه خود اجازه می دهد تا طی یک روز در محل مورد نظر ساخته و نصب شود.

کنگا؛ یک فضای زندگی خودکفا

به عنوان یک طراحی منفصل از شبکه، کابین کنگا به طور مستقل و بدون تکیه بر شبکه برق کار می کند. در عوض، این خانه جمع و جور از پنل خورشیدی روی پشت بام نیرو می گیرد، دارای یک اجاق چوبی با سامانه گرمایش آب، و سامانه جمع آوری آب باران است.

فضای آشپزخانه کنگا به طور کامل برای نیازهای روزانه تجهیز شده و دارای یخچال، اجاق گازی برای پخت و پز، سینک، و فضای ذخیره سازی به خوبی طراحی شده است. کابینت های موجود می توانند به راحتی برای نگهداری طولانی مدت اقلام مختلف استفاده شوند.

چوب، ماده اصلی مورد استفاده در ساخت کابین کنگا است. به طور خاص، پنل های روکش چوب بلوط در فضای داخلی خانه و چوب سوخته در نماهای بیرونی به کار گرفته شده است.

اطلاعات پروژه:

نام: کابین منفصل از شبکه کنگا

معمار: متی فردسکیلد

مساحت: 28 متر مربع

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خانه 18 متری کامل و لوکس اما گران! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • (تصاویر) مهندس دانمارکی و یک خانه ۲۸ متری عالی با تمام امکانات
  • مهندس دانمارکی و یک خانه 28 متری عالی با تمام امکانات (+تصاویر)