Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادر استاندار فارس در بازدید از روند ساخت این بزرگراه، گفت: در حال حاضر پنج کیلومتر از ۵۳ و نیم کیلومتر این بزرگراه از پل قره آقاج تا چشمه شاه بهرامی آماده بهره برداری است که با ایمن‌ سازی مسیر، در روز‌های آینده بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بزرگراه کوار-فیروزآباد در سه قطعه طراحی شده که قطعه اول به طول ۲۱ کیلومتر، قطعه دوم ۱۹ کیلومتر و قطعه سوم ۱۳ و نیم کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبادار با تاکید بر تکمیل ساخت پل روی رودخانه قره آقاج، ادامه داد: در اجرای قطعه‌های دیگر تا پاسگاه موک نیز باید تسریع شود.

استاندار فارس با بیان اینکه حمل و نقل، زمینه ساز توسعه شهری و روستایی و سبب رشد و توسعه متوازن و همه جانبه می‌شود، اظهار کرد: ایمن‌سازی راه‌ها در کاهش تصادفات بسیار موثر است و با این کار به طور قطع می‌توان میزان خسارت مالی و تلفات انسانی در جاده‌ها را به حداقل رساند.
انتهای پیام/ر

ساخت بزرگراه کوار -فیروزآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است