Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:31:52 GMT

پنجمی بریمانلو در جودوی گرندپری گرجستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۹۷۴۱

پنجمی بریمانلو در جودوی گرندپری گرجستان

در جریان دومین روز از رقابت‌های جودو گرندپری تفلیس در گرجستان، سید مهرداد زمانی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم جودوی ایران پس از استراحت در دور نخست، برابر دانیل پاول از انگلستان به برتری رسید، اما در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر لاشا شادوآشویلی از گرجستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

خبرگزاری ایسنا: محمد بریمانلو نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم جودوی ایران به عنوان پنجمی رقابت‌های گرندپری گرجستان بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان دومین روز از رقابت‌های جودو گرندپری تفلیس در گرجستان، سید مهرداد زمانی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم جودوی ایران پس از استراحت در دور نخست، برابر دانیل پاول از انگلستان به برتری رسید، اما در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر لاشا شادوآشویلی از گرجستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
محمد محمدی بریمانلو دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل داوید لیما از برزیل پیروز شد. بریمانلو در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عظمت موکانوف نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ و نفر ۳۴۵ حال حاضر رنکینگ جهان از قزاقستان به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.
بریمانلو در ادامه و در سومین مبارزه مقابل گئورگی شماکوف روس و نفر ۱۶۹ رنکینگ جهانی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در دیدار ماقبل فینال برابر فریدان گیگانی نفر ۲۲۰ رنکینگ جهان از گرجستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
بریمانلو برای کسب مدال برنز مقابل نیلس استامپ نفر ۷۰ رنکینگ جهان از سوییس به روی تاتامی رفت، اما در پایان با قبول شکست به عنوان پنجمی این رقابت‌ها بسنده کرد.
روز گذشته (جمعه) و در روز نخست این رقابت ها، علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم پنجم شد و محمد عباس نژاد نیز در همین وزن از رویارویی با حریف اسراییلی خودداری کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
وحید نوری در وزن ۹۰-، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- و جواد محجوب در سنگین وزن، ۳ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003LLZ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در آلیانز به تساوی 2-2 رسید. گل دقیقه 83 وینیسیوس از روی نقطه پنالتی باعث شد رئال از شکست فرار کند و حالا در شرایطی بهتر به بازی برگشت خواهد رسید.

یک مساوی در آلیانز هرگز برای رئال و هیچ تیم دیگری یک نتیجه بد نیست. رئال که در سه دوره متوالی در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان کنار بزند، چهارشنبه شب در برنابئو می تواند تاریخ را تکرار کند. تاریخی که در سمت رئال نیز قرار دارد.

طبق آمار، رئال در 23 مورد از 24 باری که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان در خانه حریف به تساوی رسیده، در بازی برگشت موفق به صعود شده است. این نشان می دهد بایرن در بازی برگشت چه کار دشواری پیش رو دارد.

تنها در سال 1991 بود که رئال در یک چهارم نهایی بعد از تساوی در روسیه برابر اسپارتاک مسکو، در بازی برگشت 1-3 بازنده شد و نتوانست صعود کند. در آن سال ستاره سرخ بلگراد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر مارسی قهرمان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند