Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر خبر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته با تبریک به مناسبت ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) به خصوصیات شیعیان آن امام همام اشاره کرد و افزود: مسلمانان و به ویژه شیعیان برای داشتن تقوای الهی باید راه و روش حضرت امیر (ع) و ائمه اطهار (علیهماالسلام) را باوظیفه داریم پیشوای خود قرار دهند و پیرو واقعی آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


“حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان” به ایام البیض و مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در شهرستان اشکذر نیز همچون تمام نقاط کشور مراسم معنوی اعتکاف تشکیل می‌شود که شایسته است مؤمنانی که توان شرکت در این مراسم دارند دعا گوی کسانی که از این مراسم جا ماندند باشند.
امام جمعه اشکذر با بیان اینکه ماه رجب، ماه خداوند متعال محسوب می‌شود و از برکات بی‌نظیر و معنویت خاصی برخوردار است، گفت: مردم از برکات ماه رجب و به ویژه ایام البیض نهایت استفاده را ببرند.
وی تصریح کرد: ماه رجب، از جمله اعیاد پربرکتی است و مناسبت‌های زیادی در ان وجود دارد و اعمالی در این ماه وجود دارد که ثواب و اجر و پاداش آن با هیچ ماهی برابر نیست.
امام جمعه اشکذر در ادامه به سالروز وفات حضرت زینب (س) در روز ۱۵ ماه رجب که با روز طبیعت متقارن شده است اشاره داشت و خاطر نشان کرد: تفریح و گردشگری در طبیعت در دین مبین اسلام یکی از موارد مورد تاکید بوده است لذا باتوجه به اینکه روز ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت مقارن شده است به سالروز وفات حضرت زینب (س) شایسته است حرمت این روز نگه داشته شود و هم چنین از آسیب وارد کردن به طبیعت جدا خود داری شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم

تیم‌های فوتبال النصر و الخلیج در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

تک گل این دیدار را آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

خلاصه بازی النصر و الخلیج کد خبر 748576

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند