Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:13:53 GMT

غیبت ملی‌پوش فولاد در لیست ١٨نفره

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۹۸۵۰

هافبک ملی پوش فولاد در ترکیب امروز تیمش برابر پدیده غایب است.

به گزارش "ورزش سه"، لیست ١٨ نفره فولاد خوزستان برای دیدار با پدیده مشهد اعلام شد و نکته جالب این لیست غیبت احمد عبدالله زاده، آرش افشین و عبدالله ناصری در آن بود.


احمد عبدااله زاده هافبک اهل شوش فولاد که پس از بازی قابل قبول برابر سیرالئون در دیدارهای تیم ملی برابر الجزایر، تونس به تشخیص کارلوس کی روش غایب بود، در لیست تیم فولاد حضور ندارد تا در اولین بازی سال ٩٧ تیمش حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

همچنین گفتنی است ایمان مبعلی به دلیل محرومیت در بازی امروز برابر پدیده غایب است.

فولاد خوزستان احمد عبدالله زاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ‌پوشان برای این بازی است.

به گزارش ورزش سه، سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین‌بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899719

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور