Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > نظامی - میزان نوشت: مدیریت منابع انسانی سپاه تهران گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اندو روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

سرهنگ سعادت فر مدیریت منابع انسانی سپاه تهران ضمن تکذیب خبر برخی کانال‌های ضد انقلاب که از قول او در خصوص کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران مطالبی را مطرح کرده بودند گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اند و روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعادت فر در عین حال افزود: خباثت عوامل دشمن در داخل کشور بر کسی پوشیده نیست تفرقه افکنی، ایجاد بد بینی، آلوده نشان دادن مسئولان ولایی، ایجاد اغتشاش به وسیله عوامل منحرف، ضعیف کردن بنیه دفاعی جمهوری اسلامی، هجوم فرهنگی به جوانان غیور از طرق مختلف از جمله کانال‌های تلگرامی از تلاش‌های مذبوحانه این عوامل خود فروخته است که با وجود بسیجیان و پایمردان دلاور جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های آن‌ها را همیشه در نطفه خفه خواهند کرد.
27215

 

کلید واژه‌ها : تلگرام - بسیج - سپاه پاسداران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلگرام بسیج سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است

 حسن بروشکی در همایش استانی خیرین مدرسه یار سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از اندیشه و نگاه بلند و عمیق خیرین گران‌قدر بیان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

وی ادامه: در مسیر مدرسه یاری موضوع نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است و در برخی موارد یک دغدغه خواهد بود؛ به همین دلیل تأمین فضای اسکان آنان یک ضرورت است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: اصرار و اعتقاد ما بر این است که موضوع جذب نیرو در آزمون‌های استخدامی در سیستان و بلوچستان با اولویت بومی پذیری باشد تا شاهد ماندگاری و رفع کمبود دیرینه نیروی انسانی باشیم.

وی افزود: از مولفه‌های مهم تأثیرگذار در پوشش حداکثری تحصیلی دانش‌آموزان، توسعه طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی است.

بروشکی اذعان کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش استان متأثر از رشد جمعیت دانش‌آموزی است که به طور میانگین سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و هم نیاز به فضا و تجهیزات و هم نیروی انسانی را تشدید می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد