Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@13:21:14 GMT

تولید بالگردهای فوق سبک در روسیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۰۰۹۳

تولید بالگردهای فوق سبک در روسیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بالگردی تک سرنشین توسط یک متخصص روس طراحی و ساخته شده است که وزنی ناچیز نسبت به سایر هواگردها داشته و می تواند به راحتی یک فرد تنومند را به فاصله هایی دور و طولانی انتقال دهد.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   ساخت بالگرد فوق سبک + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بالگرد دانشمندان دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت

اداره کل گمرک چین از افزایش قابل‌توجه واردات نفت این کشور از روسیه در ماه مارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، داده‌های اداره کل گمرک چین روز شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) نشان داد واردات نفت این کشور از روسیه با خط لوله و از مسیر دریا در ماه مارس با ۱۲.۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته میلادی به ۱۰ میلیون و ۸۱۰ هزار تن (روزانه ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار بشکه) رسید.

این رقم بسیار نزدیک به واردات ماهانه بی‌سابقه پیشین چین در ژوئن ۲۰۲۳ است که ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار بشکه در روز بود.

با وجود تشدید تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه روسیه، هفت نفتکش تحریم‌شده روس در ماه مارس محموله‌های نفت «سوکول» را در پایانه‌های چین تخلیه کردند.

در سه ماه گذشته به‌دلیل مشکلات مربوط به پرداخت و تحریم شرکت‌های کشتیرانی و کشتی‌های حامل نفت، بیش از ۱۰ میلیون بشکه نفت عرضه‌شده از پروژه ساخالین-۱، واحدی از شرکت روسنفت روسیه، در مخازن نگهداری می‌شد.

انباشت نفت خام روسیه برای ذخیره‌سازی در ذخیره‌سازی‌های راهبردی ازسوی شرکت ملی نفت فلات قاره چین نیز باعث افزایش واردات پکن از مسکو شده است.

شرکت مشاوره کپلر پیش‌بینی می‌کند واردات دریایی نفت روسیه به رقم بی‌سابقه یک میلیون و ۸۲۰ هزار بشکه در روز برسد که ۴۴۰ هزار بشکه از آن نفت نوع «سوکول» و ۹۶۷ هزار بشکه نفت خام نوع ئی‌اس‌پی‌او است.

با وجود تحریم‌های غرب و محدودیت قیمت نفت خام روسیه، این کشور در سال ۲۰۲۳ با صادرات ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار بشکه نفت در روز بزرگ‌ترین عرضه‌کننده نفت خام به چین بود.

‌روسیه هماهنگ با دیگر اعضای اوپک‌پلاس (سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش) تصمیم گرفت به‌منظور حمایت از قیمت‌های انرژی، کاهش داوطلبانه روزانه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام خود را در سه ماه نخست امسال ادامه دهد.

واردات نفت خام از عربستان که پیش‌تر بزرگ‌ترین تأمین‌کننده نفت چین به‌شمار می‌رفت، در ماه مارس با ۲۹.۳ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن معادل یک میلیون و ۴۸۰ هزار بشکه در روز رسید.

عربستان اعلام کرده است کاهش داوطلبانه یک میلیون بشکه‌ای تولید نفت خود را تا پایان ژوئن ادامه می‌دهد و به این ترتیب روزانه حدود ۹ میلیون بشکه نفت تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • روسیه مرکز تولید پهپاد و سلاح‌های خودکار تأسیس می‌کند+ فیلم
  • روسیه مرکز تولید پهپاد و سلاح‌های خودکار تأسیس می‌کند
  • واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت
  • وزارت دفاع روسیه از برنامه تولید پهپاد خبر داد
  • آمریکا اولین اورانیوم غنی شده ۹۰ کیلویی را تولید کرد
  • بمب‌افکن روسیه سقوط کرد + فیلم
  • بمب‌افکن روسیه سقوط کرد
  • سقوط بمب‌افکن پهن پیکر روسیه + فیلم
  • (ویدیو) تصاویری از سقوط بمب‌افکن غول‌پیکر روسیه
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه