Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر موفق شد با کسب پیروزی پرگل برابر هلاس ورونا، با روحیه ای مساعد به مصاف میلان برود.

طرفداری- اینتر با پیروزی در روز آرام جوزپه مه آتزا، شرایطش را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، مساعدتر از قبل کرد.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۳۱ مارس ۲۰۱۸ | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

تورنمنت:سری آ ایتالیا | فصل 18-2017

گلزنان: ایکاردی در دقایق ۱ و ۴۹، پریشیچ در دقیقه ۱۳ برای اینتر

مروری بر جریان بازی

اینتر و هلاس ورونا در حالی به مصاف هم رفتند که میزبان بعد از برد درخشان در خانه سمپدوریا، امیدوار بود با کسب یک پیروزی راحت دیگر، به مصاف دربی حساس میلان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سوی میدان، هلاس ورونا که برای فرار از منطقه سقوط می جنگد، در این رویا بود که بتواند با کسب امتیاز، جوزپه مه آتزا را ترک کند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد. دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

تا لحظاتی دیگر...

شرح گل ها

مائورو ایکاردی '1 برای اینتر: اینتر به سریع ترین گل بیست فصل اخیر خود رسید! زرنگی پریشیچ در پرتاب اوت در همان دقیقه اول بازی باعث شد ایکاردی با نیکولاس تک به تک شود و توپ را به گوشه دروازه هلاس ورونا برساند.

ایوان پریشیچ '13 برای اینتر: پریشیچ این بار خودش در نقش گلزن حاضر شد. سانتر هوشمندانه بروزوویچ را پریشیچ در پشت مدافعان حریف به خوبی کنترل کرد و شوتش با برخورد به تیرک عمودی دروازه، به گل دوم تبدیل شد. 

مائورو ایکاردی '49 برای اینتر: پریشیچ باز هم در گل اینتر نقش داشت. توپ گیری وی و فرارش از سمت چپ، با پاس مورب تکمیل شد تا ایکاردی در چند قدمی دروازه حریف، دروازه خالی را باز کند.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ