Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:32:59 GMT

امیدوار به تحقق آرمان‌های امیر مؤمنان (ع)‏

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۰۳۴۶

امیدوار به تحقق آرمان‌های امیر مؤمنان (ع)‏

به گزارش ایکنا؛ محمدعلی نجفی، شهردار تهران با انتشار پیامی به مناسبت روز ولادت حضرت علی(ع) در کانال تلگرامی خود نوشت:حضرت امیرالمؤمنین(ع) متعلق به طیف، شخص و جنسیت خاصی نیست؛ همانطور که حضرت فاطمه(س) به گروه، فرد و جنس ‏خاصی تعلق ندارد. ‏حضرت علی (ع) به تمام ادوار و کل انسان‌ها تعلق دارد؛ همانطور که حضرت زهرا (س) متعلق به تمامی اعصار و همه بشریت ‏است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت امیرالمؤمنین(ع) همای رحمت و اقیانوس معرفت است؛ همانطور که حضرت زهرا(س) اوج معصومیت و دریای سخاوت ‏است.‏
بزرگداشت امام علی(ع)، پاسداشت همه خوبی‌ها و نیکی‌هاست؛ همانطور که نکوداشت حضرت فاطمه(س)، گرامیداشت ‏همه پاکی‌ها و وفاداری‌هاست.‏

سالروز ولادت امام علی(ع) که به زیبایی «روز پدر» نام گرفته است را به رهروان واقعی آن حضرت و به همه پدران و ‏مادران این سرزمین سرافراز - به ویژه پدران و مادران صبور شهدای سربلند این مرز و بوم - تهنیت می‌گویم و امیدوارم به ‏تأسی از آموزه‌های امام اول شیعیان(ع)، پیروان حقیقی آن امام بزرگوار باشیم و در جهت تحقق آرمان‌ها و اهداف والایی که امیر ‏مؤمنان(ع) برای جامعه اسلامی ترسیم فرموده‌اند، گام برداریم.‏

انتهاي پيام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، این مراسم با حضور قشر‌های مختلف مردم به یاد ۵۴ شهید شهر شاهدیه در حسینیه ثارالله برگزار شد.
 مراسمی معنوی که یک مهمان ویژه داشت. 


پیکر پاک شهید گمنامی که حال و هوای مراسم را دگرگون کرد. 


حجت الاسلام و المسلمین رفیعی سخنران ویژه این مراسم بود. 


وی در سخنانی به بیان فضیلت‌های شهدا پرداخت و گفت:خیر دنیا و آخرت و رسیدن به رستگاری میسر نمی‌شود مگر با تبعیت از فرمان الهی و اولیای الهی. 


مردم در این مراسم باردیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان بستند و اعلام کردند با پیروی از ولی فقیه زمان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی راه آن عزیزان را ادامه می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد