Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:
سرهنگ سعادت فر مدیریت منابع انسانی سپاه تهران ضمن تکذیب خبر برخی کانال‌های ضد انقلاب که از قول او در خصوص کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران مطالبی را مطرح کرده بودند گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اند و روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سعادت فر در عین حال افزود: خباثت عوامل دشمن در داخل کشور بر کسی پوشیده نیست تفرقه افکنی، ایجاد بد بینی، آلوده نشان دادن مسئولان ولایی، ایجاد اغتشاش به وسیله عوامل منحرف، ضعیف کردن بنیه دفاعی جمهوری اسلامی، هجوم فرهنگی به جوانان غیور از طرق مختلف از جمله کانال‌های تلگرامی از تلاش‌های مذبوحانه این عوامل خود فروخته است که با وجود بسیجیان و پایمردان دلاور جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های آن‌ها را همیشه در نطفه خفه خواهند کرد.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: عوامل تهران انسانی ایجاد جمهوری بسیجیان اسلامی سعادت پایگاه های سرهنگ نیروی کانال های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای VAR نیروی انسانی نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود مرادی، ناظر داوری بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان، درباره کیفیت داوری‌های لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در شروع لیگ و نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم و کمیته داوران هم این موضوع را قبول کرد اما در نیم فصل دوم واقعا بهتر بودیم و اگر همین روند را ادامه دهیم خوب است.

او درباره کم تجربه بودن داوران داربی ۱۰۳ برای استفاده از VAR گفت: نوع قضاوت در سیستمی که VAR دارد با قضاوت بدون VAR متفاوت است. داور باید در برخی صحنه‌ها صبر کند تا تکلیف توپ مشخص شود اما به هر حال کم تجربه هستیم. ما اگر در همه بازی‌های لیگ هم بخواهیم از این سیستم استفاده کنیم فعلا مدرک لازم را برای داوران اتاق VAR را نداریم.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در پایان گفت: اگر بخواهیم در همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشیم فعلا نیروی انسانی کافی را نداریم و شدنی نیست. ما در داربی هم از تاجیکستان داور آوردیم و باید داوران ما این مدرک را بگیرند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲۳ هزار نیروی هلال احمر برای ایام نوروز ساماندهی شده‌اند
  • مجوز جذب ۱۴۶ نیرو برای دهیاری‌های استان زنجان دریافت شد
  • کاهش ۲۲ درصدی تصادفات در ۴ ماه اخیر در تهران
  • مرادی: برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • فعالیت ۱۴۴ پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای سفر در استان تهران
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • استان تهران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
  • عوامل انسانی و مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان است
  • جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور پیدا شد