Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@00:19:31 GMT

راهپیمایی «بازگشت» خونی تازه در رگ های انتفاضه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۰۶۷۳

راهپیمایی «بازگشت» خونی تازه در رگ های انتفاضه

بیروت-ایرنا-فعالان فلسطینی در گفت و گو با ایرنا تاکید کردند که راهپیمایی بزرگ «بازگشت» که دیروز در غزه برگزار شد اگرچه با شهادت 16 فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر دیگر همراه شد اما خونی تازه در رگ های انتفاضه فلسطین تزریق کرد.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی به بهانه «روز زمین» برگزار شد و قرار است نقطه آغاز یک رشته راهپیمایی ها و اعتراض های مشابه در 6 هفته آینده تا سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی که به روز «نکبت» معروف است، شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«عوض عبد الفتاح» دبیرکل سابق حزب «تجمع دموکراسی» در مناطق موسوم به 1948 فلسطین، حماسه آفرینی دیروز مردم غزه در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی را ستود.
وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در غزه با بیان اینکه این حرکت وحدت بخش و خلاقانه هنوز در ابتدای راه خود است، گفت که راهپیمایی بازگشت بزرگ، سنگ بنای شروع مرحله ای جدید در مبارزات است و این کار در حال حاضر خیلی مورد نیاز است.
عبدالفتاح افزود: سیل بزرگ جمعیت که به طرف حصار مرزی با سرزمین های اشغالی سرازیر شدند، مسئولیت همه را در پشتیبانی از این حرکت قانونی سنگین تر کرد و در راه رسیدن به هدف مان یعنی بازگشت نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشیم و رقابت کنیم.
این فعال فلسطینی روزهای پیش رو را به مثابه یک آزمون برای همه گروه ها و نیروهای فلسطینی از جمله هیات های نمایندگی و مراجع رسمی و حزبی دانست.
«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هم به ایرنا گفت: راهپیمایی بازگشت و روح حماسی فرزندان ملت فلسطین، به همه جهان به ویژه دشمن صهیونیستی ثابت کرد که این ملت شکست ناپذیر است و حتی اگر تنها بماند، می تواند با توطئه هایی که آرمان ملی آنها را تهدید می کند مقابله کند.
وی ادامه داد: آنچه دیروز در غزه رخ داد، چند پیام به چند مخاطب دارد. از برجسته ترین این پیام ها، خطاب به جهان ستمگران و از طرف دیگر به وجدان خفته انسان هایی بود که در برابر کشتارها و جنایت های هفتاد ساله رژیم صهیونیستی سکوتی مرگبار پیشه می کنند و کسی قادر به تغییر نگاه و تخریب تصویر ذهنی آنها نیست.
«علا ابوعامر» اندیشمند فلسطینی نیز در مصاحبه با ایرنا، اظهار داشت: اسرائیل می خواهد وضع موجود را برای همیشه حفظ کند، وضعیتی که نه جنگ است نه صلح.
وی اضافه کرد: این همان سیاستی است که صهیونیسم جهانی دارد، از این رو ما فلسطینیان باید این قاعده را از طریق ابتکار و راه های جدید در روند مبارزات بر هم بزنیم.
ابوعامر در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی بازگشت، اوج ابتکار بود، بنابراین باید این حرکت تا دستیابی به حقوق مشروع و قانونی مان ادامه یابد.
خاورم**387**390**2054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فلسطين انتفاضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید

به گزارش خبرآنلاین، چهار مورد از مکمل‌هایی که نیاز است بعد از ۴۰ سالگی در رژیم غذایی خود بگنجانید، عبارتند از:

۱) امگا ۳

DHA و EPA اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که عمدتاً در منابع دریایی مانند ماهی‌های چرب یافت می‌شوند. این مواد مغذی برای حفظ تری گلیسیرید و فشار خون در محدوده نرمال ضروری هستند. مکمل امگا ۳ به ارتقای عملکرد مغز و تقویت بینایی نیز کمک می‌کنند.

۲) ویتامین D

سلامت استخوان برای زنان در سنین نزدیک به ۴۰ و بعد از آن مهم است. ویتامین D یک ماده مغذی ضروری برای تراکم استخوان است. دریافت این ویتامین از طریق رژیم غذایی یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید میسّر است. هم‌چنین می‌توان از مکمل‌های دارویی ویتامین D نیز استفاده کرد. ویتامین D، خطر بیماری‌های قلبی عروقی، بخصوص در زنان میانسال، را کاهش می‌دهد.

۳) آهن

کمبود آهن با کم‌خونی یا بدون کم‌خونی برای زنان در دوره پیش از یائسگی رایج است و اغلب نادیده گرفته می‌شود. حتی اگر علائمی از کم‌خونی و فقر آهن ندارید، بد نیست سطح آهن خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سطح آهن و فریتین (شکل ذخیره‌سازی آهن) در بدنتان پایین نیست.

۴) کلاژن

تحقیقات نشان می‌دهد مکمل کلاژن به حفظ سلامت پوست و کاهش علائم پیری پوست، بخصوص در سنین میانسالی، کمک می‌کند. هم‌چنین مصرف کلاژن، ماده آلی موجود در استخوان را افزایش می‌دهد و در سلامت استخوان نقش چشمگیری دارد.

بیشتر بخوانید:

کدام ویتامین‌ها باعث کاهش وزن می‌شوند؟

منبع: eatthis

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903259

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • اشتباه قند خونی درباره دیابت