Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:22:20 GMT

حوادث جاده ای در آران و بیدگل یک کشته و 67 مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۰۷۷۹

حوادث جاده ای در آران و بیدگل یک کشته و 67 مصدوم برجا گذاشت

کاشان- ایرنا- سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل از کشته شدن یک نفر و آسیب دیدن 67 نفر دیگر در جریان حوادث رانندگی جاده ای و شهری از ابتدای تعطیلات نوروزی 1397 تا کنون در این شهرستان خبر داد.

علیرضا راحتی شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 56 فقره تصادف در شهرستان آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی رخ داده که 48 فقره تصادف درون شهری و هشت حادثه جاده ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره درمان سرپایی سه نفر از آسیب دیدگان افزود: 51 نفر در تصادف های درون شهری و 13 نفر در جاده های این شهرستان آسیب دیده و به بیمارستان اعزام شدند و کودکی هم در اثر تصادف درون شهری در بیمارستان جان باخت.
سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل بیان کرد: همچنین 156 مورد ماموریت غیرتصادفی در نوروز از سوی کارشناسان فوریت های پزشکی انجام شده که 15 مورد بیمار قلبی، 18 بیمار تنفسی، یک نفر سکته مغزی و 122 نفر با سایر بیماری های اورژانسی به بیمارستان منتقل شدند.
او اضافه کرد: میانگین کشوری زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه های شهری و جاده ای به ترتیب هشت و 14 دقیقه است و میانگین در آران و بیدگل به ترتیب 6.4 و هفت دقیقه می باشد.
راحتی در ادامه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی اشاره کرد و از رانندگان خواست تا با رعایت قانون و در نهایت صبر مسیر را طی کنند تا در کنار سفری ایمن، به کاهش حوادث جاده ای منجر شود.
به گفته وی، 2 پایگاه شهری و سه پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی در شهرستان آران و بیدگل مشغول خدمت رسانی به مردم است.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز97 حوادث رانندگي آران و بيدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه