Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@10:25:06 GMT

آسمانی خنک و بارانی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۱۰۳۶

آسمانی خنک و بارانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بیشترین بارش از بعدازظهر روز جمعه تا صبح امروز سیاه‌بیشه 14، آمل هشت، نوشهر 6 و بلده، قائم‌شهر و ساری چهار میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد نیز در این مدت از بلده حدود 72 کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به پل‌سفید بوده که با 10 درجه کاهش به 26 درجه رسید و کمینه دما مربوط به بلده، آلاشت و سیاه‌بیشه با یک درجه سانتی‌گراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز شاهد بارش‌های متناوب در آسمان مازندران هستیم، اضافه کرد: آسمان مازندران خنک شده و ارتفاعات استان ابری و مه‌آلود همراه با بارش‌های پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با بیان اینکه فردا بارش‌ها در آسمان مازندران به‌صورت پراکنده خواهد بود، تصریح کرد: صبح روز دوشنبه آسمان استان ابری تا نیمه‌ابری بوده که احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد و به‌تدریج از ابرناکی کاسته می‌شود و حداکثر دما نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی به افزایش نسبی دمای هوا روز سه‌شنبه در آسمان استان، خاطرنشان کرد: از سه‌شنبه شب با شکل‌گیری مجدد جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید هستیم که احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران هستیم که دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۸ تا جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان نیمه ابری و هوا خنک می‌شود.

به گزارش هواشناسی مازندران آسمان استان از روز شنبه ۸ تا سه‌شنبه ۱۱اردیبهشت، صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای نسبتاً گرم؛ در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه و روز پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت آسمان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

اما در روز پنجشنبه شب و جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر، بویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری