Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:28:36 GMT

کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۱۲۴۹

کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران تکذیب شد

به گزارش جماران؛ مدیریت منابع انسانی سپاه تهران گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اندو روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

سرهنگ سعادت فر مدیریت منابع انسانی سپاه تهران ضمن تکذیب خبر برخی کانال‌های ضد انقلاب که از قول او در خصوص کاهش نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج تهران مطالبی را مطرح کرده بودند گفت: بسیجیان این مرز و بوم تا پای جان در حفظ این نظام به رهبری امام خامنه‌ای ایستاده اند و روز بروز به کوری چشم دشمن به جمع این شجره طیبه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعادت فر در عین حال افزود: خباثت عوامل دشمن در داخل کشور بر کسی پوشیده نیست تفرقه افکنی، ایجاد بد بینی، آلوده نشان دادن مسئولان ولایی، ایجاد اغتشاش به وسیله عوامل منحرف، ضعیف کردن بنیه دفاعی جمهوری اسلامی، هجوم فرهنگی به جوانان غیور از طرق مختلف از جمله کانال‌های تلگرامی از تلاش‌های مذبوحانه این عوامل خود فروخته است که با وجود بسیجیان و پایمردان دلاور جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های آن‌ها را همیشه در نطفه خفه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بسیجیان بسیج تهران کاهش نیروی انسانی پایگاه های بسیج تهران سرهنگ سعادت فر موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، گفت: وزارت راه و شهرسازی و شهرداریها در ساخت‌و‌سازها همان گونه که برای خیابان‌کشی مناطق اهمیت قائل هستند، نگاه ویژه‌ای هم به ساخت مساجد تراز اسلام و انقلاب داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار نوروزی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اهمیت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، اظهار داشت: مسجد در جامعه اسلامی از نقش بسیار پررنگ، با اهمیت و اثر گذاری برخوردار است و اگر ما فقط مساجد را آن گونه که باید باشد، احیا کنیم، بدون تردید بسیار از مشکلات، معضلات و دغدغه‌های جامعه اسلام برطرف خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه در ساخت‌و‌سازهای جدید مناطق شهری توجه چندانی به امر ساخت مساجد نمی‌شود و اگر متناسب با جمعیت هر منطقه یک مسجد از سوی دستگاه‌های مربوطه همچون مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در نظر گرفته شود، دارای آثار و برکات ارزشمندی است.

اعرافی گفت: طبق آمایشی که به آن معتقدیم هر هزار نفر باید یک مسجد فعال داشته باشند؛ دسترسی مسجد را باید برای همه آسان کرد، البته مسجدی که سه وعده نماز در آن اقامه شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه مسجد باید حلال مشکلات پیرامون خود باشد، عنوان کرد: مسجد باید بتواند مشکلات محله پیرامون خود از جمله آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و مسائلی همچون طلاق، اعتیاد و غیره را به حداقل برساند و هر مسجد هر مسجدی می‌تواند منابع پایدار داشته تا بتواند روی پای خود بایستد، مسجد باید دفتری برای کارهای فرهنگی و درآمدی برای کارهای فرهنگی داشته باشد.

امام جمعه قم به نقش مهم پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: حضور یک پایگاه مقاومت بسیج با برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیریتی و عقیدتی در مساجد به پویایی، نشاط و جذب اهالی محله و منطقه منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان