Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@06:17:40 GMT

ایران زیبا کاخ عالی قاپو از آثار باشکوه و نفیس عصر صفوی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۱۴۴۷

ایران زیبا کاخ عالی قاپو از آثار باشکوه و نفیس عصر صفوی

ایران زیبا کاخ عالی قاپو از آثار باشکوه و نفیس عصر صفوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، امروز از هفته 31 لالیگا اتلتیکو در زمین خود میزبان خیرونا بود. جدال تیم های سوم و چهارم لالیگا که جذابیت های خاص خود را داشت. خیرونا هفت امتیاز بیشتر از اتلتیکو داشت و می توانست در صورت پیروزی از بارسا پیشی بگیرد ولی میزبان که برای رتبه چهارم با بیلبائو در رقابت بود، از این بازی فقط سه امتیاز را می خواست.

اتلتیکو بازی را بهتر شروع کرد ولی خیرونا بود که در دقیقه 4 به گل رسید. او روی پاس عرضی یان کوتو در موقعیتی مشکوک به آفساید از دهانه دروازه گلزنی کرد و تعداد گل هایش را به 17 در فصل جاری رساند.

اتلتیکو بعد از این گل سراسر حمله شد اما گل مساوی در دقیقه 34 به ثمر رسید. برخورد توپ به دست مدافع خیرونا باعث شد داور اعلام پنالتی کند. گریزمان پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه را باز کند.

در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه اول بازی، کوریا گل دوم را زد. او روی ارسال موراتا با ضربه سر توانست تیمش را پیش بیندازد.

اتلتیکو پنج دقیقه بعد از شروع نیمه دوم به گل سوم رسید. روی اشتباه مدافع خیرونا گریزمان از درون محوطه جریمه با شوتی سهمگین توپ را به طاق دروازه چسباند تا حساب کار 3-1 شود.

در ادامه بازی اتلتیکو برتری خود را خفظ کرد و شانس افزایش فاصله نیز داشت اما در هر صورت نتیجه 3-1 تا پایان ماند و اتلتیکو به پیروزی ارزشمند خانگی رسید.

دیگر خبرها

  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • برادران نفیس قرآن
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • اتلتیکو ۳-۱ خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم
  • تصاویری از نسخ خطی عطار نیشابوری کتابت شده در 6 قرن قبل (عکس)
  • سرلشکر رحیم‌صفوی: حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد