Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@06:14:08 GMT

تفاهم‌نامه اوقاف و ایرانسل در اراضی وقفی شوشتر

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۸۲۰۲۸

میثم نودهی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این اداره با شرکت ایرانسل گفت: براساس این تفاهم نامه دو دکل مخابراتی این شرکت در اراضی موقوفی مقام حسین(ع) و بقعه براء بن مالک انصاری نصب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این تفاهم‌نامه علاوه بر اینکه کیفیت ارائه خدمات مخابراتی با نصب این دو دکل به شهروندان شوشتر افزایش پیدا می‌کند، به موجب آن باعث درآمدزایی برای موقوفه هم می‌شود، چرا که در این تفاهم‌نامه مبلغ 360 میلیون ریال به صورت سالانه(5 سال) از طریق این همکاری نصیب بقاع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نودهی گفت: پیش از این نذورات مردمی و درآمد این دو بقعه بسیار پایین بود و امکان انجام امور عمرانی و نوسازی آن ممکن نبود. اما با این اقدام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی این دو بقعه گسترش می‌یابد. به همین منظور سنگ‌فرش محوطه مقام متبرکه حسین(ع) به متراژ 300 مترمربع از قبل این تفاهم نامه آغاز شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در گنبدکاووس امضاء شد و قرار است این سامانه پس از راه اندازی به ۱۱ هزار و ۲٠٠ ناشنوا و کم شنوای استان گلستان خدمات اورژانسی، آموزشی، حمایتی،   نظارتی و امنیتی  ارائه دهد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی  استاندار گلستان گفت: یکی از نیاز‌های جامعه ناشنوا و کم شنوا دسترسی به خدمات اورژانسی، حمایتی و نظارتی است که سال‌ها مغفول مانده و پس از جلسه انجمن ناشنوایان با استاندار گلستان مقرر شد یک سامانه طراحی و در استان استقرار یابد.

وی افزود: با کمک حاج محمد شهرکی خیر گنبدی و شرکت فناور بومی استان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان به  امضاء رسید و  تا روز ۷ مهر ماه همزمان با روز جهانی  ناشنوایان این سامانه طراحی  و خدمات ارائه  می‌کند.

حسین گلزاری مدیر انجمن ناشنوایان ایران نیز گفت: با استقرار سرور‌های این سامانه در دستگاه‌های خدمات رسان  ناشنوایان با استفاده از نرم افزار اپ می‌توانند با ارسال  پیامک با آن ارتباط برقرار  کنند.

حاج محمد شهرکی خیر گنبدی برای استقرار این سامانه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هدیه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر