Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@20:46:52 GMT

گل ها و خلاصه HD بازی لاس پالماس 0-3 رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۲۲۵۶

گل ها و خلاصه HD تنها برای کاربران ویژه قابل مشاهده است.

تماشای خلاصه بازی با کیفیت معمولی

 

 

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

یک چهره سیاسی در کشور اسپانیا رئیس باشگاه رئال مادرید را به استفاده ابزاری از دارایی‌های باشگاه متهم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیرین مونترو، نماینده حزب «پودموس» در انتخابات پارلمان اسپانیا و یکی از وزرای سابق این کشور، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید را به استفاده ابزاری از جایگاه مدیران ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان محلی برای پیشبرد اهدافش متهم کرد.

یکی از اقدامات متداول باشگاه رئال مادرید در دوران ریاست فلورنتینو پرس، دعوت از مقامات احزاب سیاسی حاکم در اسپانیا برای حضور در جایگاه ویژه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی‌های کهکشانی‌ها در کنار پرس بوده است. آخرین مورد آن هم حضور خوسه لوئیس مارتینس آلمیدا، شهردار مادرید در این جایگاه برای تماشای بازی سه‌شنبه هفته گذشته رئالی‌ها برابر منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده در حالی که او طبق اعتراف خودش طرفدار اتلتیکومادرید است.

مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد

مونترو با اشاره به این موضوع در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مسئله رفتن به جایگاه ویژه باشگاه رئال مادرید، به فوتبال دوست بودن یا نبودن ربطی ندارد، حتی به اینکه چپ‌گرا باشی یا طرفدار رئال مادرید، چون کلی آدم را آنجا می‌بینی که هم چپ‌گرا هستند و هم طرفدار رئال مادرید. مسئله‌اش این است که جایگاه ویژه محلی برای خودنمایی فلورنتینو پرس است تا نشان دهد که بدون شرکت در هیچ انتخاباتی، از هر وزیری بیشتر نفوذ دارد. مشکل آن جایگاه این است که میهمانانش برای زانو زدن برابر فلورنتینو پرس دعوت می‌شوند. فلورنتینو به خودش این امتیاز ویژه را می‌دهد که به تمام اسپانیا روشن و واضح بگوید که او آنقدر قدرت دارد که به صورت شهردار مادرید سیلی بزند و هفت وزیر را به جایگاه ویژه بکشاند.

پرس رئیس بزرگترین شرکت عمرانی اسپانیا به نام «ACS» است و گفته می‌شود که از حزب پوپولار که مارتینس آلمیدا نماینده‌اش محسوب می‌شود نیز حمایت مالی می‌کند. این در شرایطی است که ACS در چند مورد فساد در مورد مناقصه‌های دولتی نقش داشته، اگرچه پرس شخصاً هرگز به هیچ تخلفی متهم نشده است. یکی از تازه‌ترین این موارد، متهم شدن فرمانداری مادرید به چشم‌پوشی از تخلفات صورت گرفته در پروژه احداث یک پارکینگ در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است که اجازه دسترسی زیرزمینی به ورزشگاه را می‌دهد و از محل احداث آن طی یک بازه زمانی 40 ساله درآمدی حدود به 500 میلیون یورو نصیب شرکت پیمانکاری «استادیو رئال مادرید» خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد