Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@14:42:35 GMT

والورده: مسی با وجود مصدومیت ناجی ما بود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۳۵۲۵

سرمربی بارسلونا عنوان کرد لیونل مسی با وجود مصدومیت برابر سویا بازی کرد و توانست ناجی تیمش شود. آفتاب‌‌نیوز :  در آخرین بازی شنبه از هفته سی‌ام لالیگا، بارسلونا برابرسویا قرار گرفت که این دیدار با تساوی دو بر دو پایان یافت. این دیدار تا دقایق پایانی با برتری ۲ بر صفر سویا در جریان بود و همگان گمان کردند که اولین شکست فصل بارسا در لالیگا در این دیدار رقم بخورد ولی لوییس سوارس در دقیقه ۸۷ دروازه میزبان را باز کرد و لحظاتی بعد مسی با یک ضربه با دقت، گل مساوی را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از تساوی تیمش برابر سویا گفت: ما نمی‌خواستیم در این دیدار به مسی بازی دهیم چون او مصدوم است ولی برای اینکه جریان بازی را به دست بیاورد تصمیم گرفتیم تا او را به بازی بفرستیم تا در جریان مسابقه قرار گیرد. خوشحالیم که او بار دیگر برای تیم مفید ظاهر شد و تیم را از شکست نجات داد. من فکر می‌کنم او برای بازی چهارشنبه شب برابر رم آماده باشد و بتواند تیم را در آن دیدار از ابتدا همراهی کند. 
او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: نیمه نخست تقریبا برابر بود با اینکه آنها در این نیمه با ضدحملاتی که داشتند موقعیت‌های حساسی روی دروازه ما ایجاد کردند. در نیمه دوم ما فوتبال ریسکی را به نمایش گذاشتیم و حریف با شایستگی توانست دروازه ما را باز کند. سویا بازیکنانی سرعتی مثل ناواس دارد که کار را برای حریفان سخت می‌کنند. در این دیدار نیز شاهد این بودیم که بازیکنانی سرعتی حریف فضاهای زیادی را در زمین ما ایجاد کردند ولی در هر صورت خوشحالیم که توانستیم بازی را برگردانیم و اشتباهات خودمان را جبران کنیم و به تساوی برسیم.
بارسلونا با این تساوی با ۱۲ امتیاز و یک بازی بیشتر از اتلتیکومادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد ولی والورده همچنان تاکید کرد که قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها قطعی نیست.
سرمربی سابق بیلبائو در همین زمینه گفت: ما اصلا فکر نمی‌کنیم که قهرمان شده‌ایم. بازی‌های زیادی باقی مانده و الان وقت رقابت است و به هیچ وجه نمی‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم.ایسنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن